Hallo allemaal,
Het staat al onder een ander kopje maar ja even uitproberen.
Ik zal me eerst even voorstellen.
naam sander 32 getrouwd met petra 2 kids lennon 3 en luna luci 1,5
werkzaam als verkoper van drijvende woningen ( woonarken )
ben bmw liefhebber en heb een z3 M voor de hobby en vrouwlief rijd een e30 touring edition, maar zakelijk is het een ander verhaal, geen bmw, te duur te klein en teveel bijtelling, dus kwam ik uit bij de rs, sportief snel groot en gunstige bijtelling.
rijd nu tijdelijk even volvo v50, daarvoor octavia combi 2.0 TDI elegance met sportpakket, deze had ik eibach verlaagd dmv alleen veren, super auto.
waarschijnlijk volgende maand 2.o TDI RS voor de deur, deze moet ook sowieso naar beneden maar dan met een schroefset.
eibach en vele andere leveren dit niet voor de rs, iemand ervaring en advies
bedankt
grt sander
Het staat al onder een ander kopje maar ja even uitproberen.
Ik zal me eerst even voorstellen.
naam sander 32 getrouwd met petra 2 kids lennon 3 en luna luci 1,5
werkzaam als verkoper van drijvende woningen ( woonarken )
ben bmw liefhebber en heb een z3 M voor de hobby en vrouwlief rijd een e30 touring edition, maar zakelijk is het een ander verhaal, geen bmw, te duur te klein en teveel bijtelling, dus kwam ik uit bij de rs, sportief snel groot en gunstige bijtelling.
rijd nu tijdelijk even volvo v50, daarvoor octavia combi 2.0 TDI elegance met sportpakket, deze had ik eibach verlaagd dmv alleen veren, super auto.
waarschijnlijk volgende maand 2.o TDI RS voor de deur, deze moet ook sowieso naar beneden maar dan met een schroefset.
eibach en vele andere leveren dit niet voor de rs, iemand ervaring en advies
bedankt
grt sander