Octavia RS

dirkkroneman

Forumguru
Nee bij autobedrijf Pheifer.. Maar ik kan wellicht contact met ze opnemen..
Edit: certificaat en alles zit er wel bij, maar misschien een update over heen gezet oid?

Antera

Donateur
Moet dan wel te zien zijn als je de motor ecu in gaat. Simpel te checken. Maar als de tuning verkocht is en door een update eraf zijn de kosten voor de dealer neem ik aan

Joske

Forumguru
@dirkkroneman
heb je geen voucher van TVS? Anders had je er nog €100 kunnen bijleggen en heb je ineens een andere tuning dan die van ABT...
De ECU er uit en opsturen? Dan kan je gedurende die tijd niet met de wagen rijden? Of krijg je dan een vervangende ECU :pieker: ?

dirkkroneman

Forumguru
Zo, nieuwe logo besteld en opgeplakt. Nog wel weer ff wennen. Wellicht dat ik de chromen omlijsting nog ga plastidippen.
ve8a8ybu.jpg

Overigens net geïnformeerd bij Autohaas Apeldoorn (ABT dealer). Zij rekenen €175,- aan uurloon voor het schrijven van de ECU.....

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
€175 voor een werkuur, dat maakt dan € 2.91 per minuut, vervolgens welgeteld een kwartiertje werk. Maakt dus rekening van: €43.65

Of redeneer ik hier een beetje kort door de bocht? ;) :pieker:

P.S. het plastidippen lijkt mij alvast een aanrader :thumbsup:

CDK

Forumguru
Plastidippen is wel een goed idee denk ik, 175,- / uur is to much! daarentegen is een ecu de-en monteren geen uur werk

dirkkroneman

Forumguru
Nee het uurloon is geen €175,- per uur maar wat ik kwijt zou zijn aan uurloon. Het lijkt mij ook niet heel erg veel werk, maar goed..

s-line

Forumguru
Nieuwe logo vind ik niet mooi zeker niet op een ouder model! Plastidippen staat zeker mooier,lekker alles zwart!
En het originele logo er weer op!

dirkkroneman

Forumguru
ajavaby6.jpg

Ik heb een mooi setje gebuikte velgen gevonden (Brock), ga (hopelijk) deze week kijken. Eventueel met een setje Eibach verlagingsveren samen kan ik ze voor een zéér scherpe prijs krijgen.

Edit: duidelijkere foto vd velg
eja2u5ut.jpg

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
ben ook zo niet voor de nieuwe logo's op een oud model te plaatsen.. ik vind het groen mooi :jaja: zeker op een O2 (en dus ook op een O1 ;) )

betreft de rode velgen, momenteel niet echt mijn smaak, maar ik denk moest je ergens nog een subtiel rood accent op de auto kunnen leggen dat het wel tot zijn recht komt. (ik zeg subtiel, dus absoluut geen rode spiegelkappen! :D )

Bovenaan Onderaan