Octavia RS

Kippie-style

Forumguru
Ziet er goed uit dirk met die folie blijft de opbrengst wel goed alleen apk is het afkeur maar goed zit er zo weer op.
Nu nog runninglights ;) is die voorkant helemaal dik.

LT83

Forumguru
Koplampfolie lijkt mij op het eerste gezicht wel mooi Dirk. Die stickers op de spiegels snel verwijderen joh, heeft een beetje hoog Halfords gehalte mijn inziens ;)

dirkkroneman

Forumguru
Hahaha zoveel mensen zoveel smaken.. Gele mistlampen blijven gewoon lekker geel :) En ook de velgen blijven er lekker onder zitten :D En met running lights bedoel je led @Kippie-style? Die komen er dus never nooit op :tongue:

VWim

Forumguru
Koplampfolie lijkt mij op het eerste gezicht wel mooi Dirk. Die stickers op de spiegels snel verwijderen joh, heeft een beetje hoog Halfords gehalte mijn inziens ;)

Doet me een beetje hier aan denken:

gekke.koeien.de.jpg

Sorry @dirkkroneman, Ik zal er ook mee stoppen :D:deuk::maakmegek:

ertromp

Forumguru
M'n vrouw trok de portemonnee weg bij Steverink maar anders waren die prachtige velgen van mij geweest :D Echt super zijn ze! Hadden zo mooi onder mijn blauwe Octo gestaan

dirkkroneman

Forumguru
En ik zit maar te wachten op m'n bestelde LED projectors.. Is ook niet eerlijk, tegelijk besteld en Corne die heeft ze al lang en breed binnen :tongue:

• Leuk
Waarderingen: CDK

dirkkroneman

Forumguru
Jaaaa ze zijn binnen! Alleen.. Ze passen niet!! Denk ik.. Willen jullie met me meekijken? Doe ik iets niet goed of zie ik iets over het hoofd?
qeza7aqa.jpg

Foto 1, aansluiting van de gehele unit.
qyra4a9u.jpg

Foto 2 unit van binnen (met led buisje)
5ajevegy.jpg

egy6ugyz.jpg

Foto 3 van L naar R unit, LED projector, originele afdekkapje

Snap hem zo 1, 2 ,3 niet als ik naar de foto's kijk. Wat past waar niet? Wel een vraag aan je, weet je toevallig met welke koerier/transportdienst het geleverd is?

Bovenaan Onderaan