Octavia RS

CDK

Forumguru
Hey @dirkkroneman, die van @Pendragon en mij hadden gewoon draadjes met gesoldeerd uiteinde, die hebben wij gewoon onderin de originele stekker geprikt.
Jij moet denk ik de stekkers van de projector afknippen om je auto origineel te laten en de draden strippen en (bijvoorbeeld) stukjes paperclip er aan solderen, dan prik je die zo onder in de stekkers en dan gaat het werken :jaja:;)

CDK

Forumguru
@dirkkroneman je hebt toch alleen een zwarte en een rode draad? Stekker van die Chinees afknippen kabel strippen en dan liefst een stukje paperclip er aan solderen zodat je die onder in de originele stekker kan prikken die uit je deur komt....

dirkkroneman

Forumguru
I am not happy! En waarom zal ik straks posten (als het donker is). Ik heb uiteindelijk 2 "schoentjes" eraan gemaakt die ik idd in de stekker aansluiting heb gestoken. Ik dacht eerst dat het over het licht heen zou komen (puur vervangen van het plastic kapje, niet de hele unit).

dirkkroneman

Forumguru
2ajahapy.jpg

Hierom dus niet!!!!
1. Het is het oude logo
2. Hij staat ook nog eens op de kop!

Het is dus helemaal niet plug&play, maar je moet er eerst een en ander aan knutselen voor je het überhaupt kunt testen.. Dus als ik nu andere wil (wat ik besteld heb! ) dan is ruilen wss niet acceptabel omdat het niet "origineel" meer is..

Voor mij een slecht besteedde €25,- :(

Laatst bewerkt:
Oude logo zal bij mij geen probleem zijn. De auto is immers 11 jaar oud. Dat is wel balen dat het logo op zijn kop is. Kan je die niet om draaien? Dus lampje ophalen lens draaien en weer in elkaar zetten?

CDK

Forumguru
dat is mooi kl@te @dirkkroneman, heb je wel de nieuwe besteld? en heb je ook bij de zelfde aanbieder besteld als ik? Hierbij een foto van het doosje waar mijn spullen in zaten....
image.jpg image.jpg

LT83

Forumguru
Dat is balen dirk, maar als er op het plaatje waar vanaf je besteld hebt gewoon een nieuw logo staat, gewoon alsnog terugsturen die lampjes.

ertromp

Forumguru
2ajahapy.jpg

Hierom dus niet!!!!
1. Het is het oude logo
2. Hij staat ook nog eens op de kop!

Het is dus helemaal niet plug&play, maar je moet er eerst een en ander aan knutselen voor je het überhaupt kunt testen.. Dus als ik nu andere wil (wat ik besteld heb! ) dan is ruilen wss niet acceptabel omdat het niet "origineel" meer is..

Voor mij een slecht besteedde €25,- :(

Vandaag ook mijn lampjes binnen voor de O2. Troost je @dirkkroneman ook die van mij zijn het oude logo.
Die gaan terug naar China. Heb m'n paypal teruggave inmiddels in werking gezet en de retourzending gelijk in gang gezet. Blijkbaar worden de Superb lampjes verkrijgbaar via Ebay wel met het nieuwe logo uitgerust en moet het restant O2 lampjes met oude projectors de deur uit. Dat is toch klasse discriminatie :deuk:

Maar ze zaten wel in zo'n mooi doosje als @Corné de Kluijver ook had gekregen uit China ;)

Bovenaan Onderaan