bjorn_van_velthoven_
Forumguru
Na 30000km gereden te hebben met de Fabia ben ik aan het overwegen om te veranderen naar iets anders. Een Octavia Rs. Paar dagen geleden kwam ik terug uit vakantie met de fabia en ben wel wat gevallen over de nadelen. Zo is de tank van de auto hinderlijk klein en missen de zetels wat steun op lange afstand. Om te beginnen de tank van de auto; die is maar 45L en echt te klein, in mijn geval betekende dat stoppen om 400km, iets te veel van goede. Ook de stoelen van Skoda zijn me wat tegengevallen, telkens bij het stoppen om te tanken had ik echt het gevoel dat ik al veel langer in de auto zat (houding en rug zijn perfect ok). Ik ga ook niet ontkennen dat ik in Duitsland graag wat harder was gegaan dan de 207km/h met de Fabia.
Vandaag kwam ik op het internet een mooie RS230 tegen, zo goed als alle opties en een lage km-stand. Ik ben enkel wat sceptisch om zo een auto te kopen in occasie omdat je niet wat er mee gebeurd is. Vandaar mijn vraag, hebben jullie tips ?
Ook over een verzekering zit ik nog met de handen in het haar, voor de Fabia betaal ik momenteel 100€/ma ( Mini - omnium). Vermits ik redelijk veel km doe ben ik niet echt overtuigd om de auto via mijn ouders te verzekeren tenzij het niet anders kan. Hebben jullie ervaringen of meer kennis om mij te helpen ?
http://www.myway.be/NL/Tweedehands/SKODA/OCTAVIA-COMBI/2.0-TFSI-RS230-DSG/3634901.car
Vandaag kwam ik op het internet een mooie RS230 tegen, zo goed als alle opties en een lage km-stand. Ik ben enkel wat sceptisch om zo een auto te kopen in occasie omdat je niet wat er mee gebeurd is. Vandaar mijn vraag, hebben jullie tips ?
Ook over een verzekering zit ik nog met de handen in het haar, voor de Fabia betaal ik momenteel 100€/ma ( Mini - omnium). Vermits ik redelijk veel km doe ben ik niet echt overtuigd om de auto via mijn ouders te verzekeren tenzij het niet anders kan. Hebben jullie ervaringen of meer kennis om mij te helpen ?
http://www.myway.be/NL/Tweedehands/SKODA/OCTAVIA-COMBI/2.0-TFSI-RS230-DSG/3634901.car