tja dan kan je idd niet sukkelen voor dat geld. Mijn vader betaalde 8j geleden ongeveer 80euro per maand voor een wecare.10 jaar
Nee natuurlijk niet, Europese tankpas
Das elke week een big mac menu ....10 jaar
Das elke week een big mac menu ....
Ook een 1.8 zuipt al behoorlijk op kortere stukken, helemaal als er een chipje in gaat. Vermogen gebruikt brandstof, dat is nou eenmaal zo.
Wat is positief ? Ik betaal 900 euro per jaar voor een full omnium op mijn RSDeze middag maar eens wat meer informatie gaan vragen bij de dealer. Keuze gaat dan toch naar diesel omwille van de vele km. Qua prijs hoef ik het ni te doen, valt redelijk goed mee mits ik mij een beetje in bedwang kan houden in de optie lijst. Spullen als een pano dak hoef ik niet meer. Heb enkel comfort pakket, GPS pakket, trekhaak, 19" velgen en metallic groen genomen. Enkel DCC staat nog te discussie maar dat zou ten koste gaan van de "combi". Ook naar verzekering heb ik al wat doorzocht en ook daar zijn alle signalen positief.
Ik zak niet meer . Ik sta -2. Al 15 jaar geen botsing gehadAls je kijkt wat ik nu betaal voor de Fabia; 120/maand, zou dat voor de Octavia stijgen naar 170/maand. Voor jullie lijkt dit bakken geld maar vorig jaar betaalde ik 150/maand voor de Fabia dus echt zo een groot verschil is het niet.
Beide berekend op mini omnium plus. Bijkomend voordeel is dat mijn verzekering elk jaar met 2 punten bonusmalus daalt in plaats van 1. Enkel schadevrij blijven rijden is boodschap . Als jongere ben je gewoon de pineut, wat je ook verzekerd betalen zal je.
Ik heb tree 10 in nederlandIk zak niet meer . Ik sta -2. Al 15 jaar geen botsing gehad