Skoda liefhebber 1
Forumguru
Wtf.... Wel handig als de kids willen instappen. Scheelt weer krassen op je dorpels...
Ik denk toch foutieve montage, toplager niet goed gemonteerd of de veer niet tegen het 'aanslagpunt' van de schotel (hij zit dan gedraaid), echter zou dit bij de garage opgemerkt moeten worden tijdens een controle.
Ik pak meteen mijn kans voor de spreuk van de maand; 'Is er met de stand van je auto iets mis, dan weet je dat Eibach niet door @Antera gemonteerd is'
Alles gute !
Miez
Antera als er wat met de veren zou zijn dan zou ditcontinu toch probleem moeten zijn lijkt mij.spreuk is aangepast thnx maar weer. @Miez1
Reden van scheefstand word toch ene bekijken. ik zou als eerste de veren even wisselen van links naar rechts en eens kijken of het probleem zich verplaatst, dan weet je meer.
't zou kunnenDan zouden ze op de standaard veren ook (af en toe?) scheef staan...........toch?
spreuk is aangepast thnx maar weer. @Miez1
Reden van scheefstand word toch ene bekijken. ik zou als eerste de veren even wisselen van links naar rechts en eens kijken of het probleem zich verplaatst, dan weet je meer.[/q
Antera, gisteren veren en schokdempers van links naar rechts gewisseld en resultaat naar een korte rit is dat de auto exact de zelfde kant op scheef staat dus de veren en schokdempers zijn niet de veroorzaker... nog meer ideeën?Dat hoeft niet omdat hij dan hoger staan dan met verlagingsveren. 3cm verwringen is best veel op een rubber