Ombouw naar facelift

Noord26

Forumguru
Er aan wennen, betekend dat je het ook wil gaan (laten) doen? Zeker met je booskijkers vind ik de voorkant behoorlijk kenmerkend en het mooiste deel aan de huidige SuperB.

CDK

Forumguru
@Noord26 nee ik heb geen concrete plannen hoor, ik heb er wel eens aan gedacht en kwam toevallig vandaag dit plaatje tegen op een Tsjechische website ;) Heb er het geld niet voor over eerlijk gezegd.

ertromp

Forumguru
Geweldig filmpje ook.
Maar aan de foto's te zien een behoorlijke ingreep die aanpassing van de neus naar FL:
Opsomming:
Spatborden
Motorkap
Bumper
Lampen
Gril
Wellicht de stuurmodule voor de lampen?

Oh ja en wat spuitwerk :D

Kosten: € .......,-

Joske

Forumguru
bumper en grill zijn apart Corné ;)

met parkeerhulp vooraan voorzien in grondkleur: €340
rooster in satijnzwart: €79
chromé omlijsting van de grill: €87,55

ohja en voor de aardigheid: greenlinebadge: €16 :deuk:

Cordoba

Forumguru
'faceliften' van een auto is normaal gesproken altijd veel te duur, voor wat je krijgt. Ook de waarde/verkoopbaarheid van je auto is vaak nauwelijks beter, doordat ie de datum van een PFL heeft. Alleen in geval van schade, of als hobby voor een garagist is het in andere gevallen te overwegen (en natuurlijk of je het zelf een belangrijke verbetering vind)

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Ik denk als je dit wil, dat je het wel zelf moet kunnen of willen. Want dit doe ook zoals de tsjech meer als hobby/show. Als je dit alles moet laten doen heb je volgens mij een gaatje in je hoofd! Tenzij je een lekkere voorschade hebt!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
en tegen je eigen Scania? :deuk:

of is dat dubbele verzekeringsfr**de? :D

misschien kan je die ook wel optisch tunen!

images

Bovenaan Onderaan