Ombouw naar facelift

CDK

Forumguru
Blijft toch een knap staaltje werk, ik kan dat wel waarderen!
Zoals deze er nu bij staat......, dan zeg ik motor en 4x4 over lepelen en ik ben tevreden :)

s-line

Forumguru
Wat vind je een knap staaltje werk dan??
Alles is alleen maar overschroeven hoor echt niet zo moeilijk! Het kost alleen wat tijd en de nodige centjes.
Zo te zien zijn de motorkap en schermen trouwens van een sloop auto dus dat is al een stukje aantrekkelijker in aanschaf. Daar is nog niet veel vraag naar dus wil het demontagebedrijf wel verkopen voor een leuk prijsje.

CDK

Forumguru
Het is niet alleen het plaatwerk en spuitwerk @s-line elektrisch moet er ook het e.e.a. aangepast worden aan kabels en modules voor verlichting en stuurwielbediening etc. Ik ben het dan ook met @lugolux78 eens dat visie en gedrevenheid en het in praktijk brengen daarvan het tot een knap staaltje werk maakt!

s-line

Forumguru
Het is niet alleen het plaatwerk en spuitwerk @s-line elektrisch moet er ook het e.e.a. aangepast worden aan kabels en modules voor verlichting en stuurwielbediening etc. Ik ben het dan ook met @lugolux78 eens dat visie en gedrevenheid en het in praktijk brengen daarvan het tot een knap staaltje werk maakt!
Ook dat is niet heel moeilijk hoor andere module's en de bedrading aanpassen.
Stuur is zelfs gewoon over te zetten, laatst ook een duitser die dit gedaan heeft en alles werkte meteen. Als je maar een beetje handig bent. Maar geen super(b) ingewikkelde klus!
Respect heb ik pas als ik die superb combi zie die @Der Einser ooit geplaatst heeft in het topic brute superb. De blauw/grijse met de uitgebouwde wielkasten en aangrenzende bumpers dat is pas vakwerk.
En niet domweg overschroeven.
En nu weer lekker een slokje.......

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
duidelijk te diep in het (azijn)glaasje gekeken @s-line :deuk: ben het niet helemaal met je eens, maar dat hoeft ook niet, over die grijze S2.... ja dat is net ff een ander verhaal inderdaad, laat ik het zo zeggen.., dat verdiend nóg meer respect :D

s-line

Forumguru
Kon het niet laten :-)

Maar je hebt gelijk overigens was ik van mening.

RS al besteld?
Nee dat nog niet moet eerst nog even doorsparen als ik dat zou gaan doen want ze zijn net even te duur,voor wat Papa eigenlijk wil uit geven aan een auto!
Ik heb nog 2 pubers en een klein pubertje dus die kosten al genoeg!

s-line

Forumguru
duidelijk te diep in het (azijn)glaasje gekeken @s-line :deuk: ben het niet helemaal met je eens, maar dat hoeft ook niet, over die grijze S2.... ja dat is net ff een ander verhaal inderdaad, laat ik het zo zeggen.., dat verdiend nóg meer respect :D
Kan wel zien dat jij er geen verstand van heb, meer van vrachtwagens misschien!:lezen:
;););)

Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
Dat weet je toch!!!! Met of zonder.......
Ik ben eigenlijk niet zoetsappig genoeg voor hier!!:laugh::maakmegek::tongue::thumbsup:;)

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan