Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik schreef uit eigen praktijk, van toen ik in de jaren '80 nog o.a. de schadeafhandeling van een transportbedrijf met ca. 100 tankauto's deed.
Daar hadden we zo'n slimmerd die 's nachts op het terrein quasi- per ongeluk met de trekker heel voorzichtig z'n eigen (reeds door eigen schuld gedeukte) spatbord in elkaar drukte in de hoop dat hij die schade aan z'n eigen auto op kosten van de WAM-verzekering van de zaak kon laten repareren.
Jammer genoeg (voor hem dan) had hij buiten de scherpe waarneming van de boven de zaak wonende monteur gerekend...
deze gozer "Kubi Lelek" doet heel veel zelf, ook het interieur is deels nieuwe stijl met über vette schalen sitze.
dubbel respect omdat hij in een rolstoel zit.
En ook nog rijden met een handgeschakelde bak!!
Met een nieuwe neus vind ik hem ook minder in balans, hij laat daarmee duidelijk zijn genen zien en dat is wat mij betreft onnodig, sterker nog het irriteert me bijna. Het lijkt een beetje op het Seat Exeo verhaal waar ze met de grootst mogelijke (verspilde) moeite een audi A4 wilde camoufleren, imho totale onbalans esthetisch en marketingtechnisch. Ik hoop dat de nieuwe Superb straks weer een auto met een eigen gezicht wordt, dat is waar ik destijds voor viel.
Ken dit project niet maar zit die man die de aanpassingen zelf doet in een rolstoel? Dan heb ik echt respect (anders ook). Je niet laten beperken door je beperkingen is echt een teken van ongekende mentale sterkte.
Het verhaal dat hij het zelf doet klopt niet helemaal, hij zit bij een clubje, die hem allemaal heel veel helpen.
Zo is er bij de een oostenrijkse club (ben de naam even kwijt)een lid om gekomen met een motor ongeval, en zijn maatjes hebben de auto van hem afgemaakt en nemen deze ook mee naar evenementen/ meetings. Ter nagedachtenis aan hem!
Zo gaat dat in die clubs daar, heel hecht!
Maar hij is mooi geworden,alleen levert het totaal niets meer op als je hem weg zou doen. Zo een project moet je eigenlijk doen als je de auto niet meer weg wil doen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.