Beste Mark, we hadden stille hoop dat het om veren ging voor de suberB 1.6 en 2.0 echter helaas dus niet.
Zoals
@Van Hoften aangeeft heb ik dit probleem al vanaf de set is geplaatst echter op sport rijd hij prima en met 19 inch niet te stug maar de verlaging is nooit niet zo strak geweest (VOOR KANT) als al mijn vorige set's van eibach, maar is de suberB ook gewoon standaard wat milder geveerd.
De Set verlaagt voor mooi echter is hij nauwelijks stugger dan standaard in de sport stand en is hij in de stand normaal of comfort niet te rijden , auto veert en schommelt dan behoorlijk door op oneffen wegen laat staan een drempel.
De set standaard is al wat week afgesteld maar door de langere veer slaat hij niet zo door maar schomelde net wat minder.
Kortom er zou ook een veer moeten zijn die de auto net wat stugger maakt met voldoende draagkracht tegen het doorslaan zonder hem dan weer fors hoger te maken.
Dit heb ik persoonlijk ook aan mark gemeld en was eigenlijk eerst gezegd dat dit voor heel de serie is , 2.0 modellen zijn er minder verkocht maar meer als genoeg denk van af de 1,8 en hoger (diesel) die zwaarder in de neus zijn is dit nog erger.
We horen het graag mark hopelijk gaat dit nu niet zo lang meer duren a.u.b