Mag ik (zoals ik al eerder heb geroepen) even zeggen dat we nu reacties van beide partijen aan het beoordelen zijn terwijl de reactie van de dealer niet uit eerste hand is.......
We weten niet exact wat TS tegen de dealer heeft gezegd en op welke manier... ook weten we niet hoe en waarop de dealer precies heeft gereageerd.... (enkel dat er telefonisch werd medegedeeld dat er 84 foutmeldingen waren)
Ik kan, hoe meer ik erover nadenk (en teruglees), me bijna niet voorstellen dat een dealer zijn klant op deze manier afpoeiert.... vooral omdat deze persoon 6 maanden geleden een NAGELNIEUWE wagen heeft afgehaald.
Er moet toch meer gebeurt zijn daar......
Wat me blijft storen is dat meneer bijstand vraagt bij een startprobleem en daar helemaal niets mee doet nadat de monteur die hem, op locatie, helpt met op dat moment adequaat advies (ff uitstappen en sluiten - opnieuw openen)
Ik had binnen 2 dagen met gierende banden bij dealer gestaan om de wagen uit te laten lezen en een verzoek tot oplossen van het probleem.
Dat heeft meneer niet gedaan....
Verder, 2 maanden rondrijden met een nieuwe wagen waar airbag lamp van aanstaat vind ik ook niet erg slim... en veilig als je je vrouw en je 2 kinderen erbij hebt zitten....
Terug naar de feiten: Meneer heeft een 6 maanden oude O2 met 4500 km op de klok met 84 foutmeldingen.
FF lekker kort door de bocht betekent dit dat meneer elke 54 gereden kilometers een foutmelding aan zijn broek heeft en dat er per week 175 km (dus drie meldingen) afgelegd worden.
Er gebeurt dus iets met je voertuig en jij merkt daar niets van
Gezien de weinige kilometers en de aanwezigheid en gebruik van van diverse elektronische opties zou het me niet verbazen als het een slechte accu is........
Valt dat onder garantie :regels:?!?