MarkvdD
Forumguru
Daar houd ik van Peter, out off the box denken, soms is dat heel nuttig bij het begrijpen en oplossingen van storingen. Op m'n werk gebruiken we de probleemoplossingsmethode 8D, 8 stappen om gestructureerd een probleem te onderzoeken en oplossen. Eén van de stappen is een visgraatdiagram invullen met alle mogelijke oorzaken, daarbij is out off the box denken ook nuttig en nodig.
Ik ga dit in beknopte vorm ook voor dit issue volgen, mogelijke oorzaken opsommen en dan stapsgewijs onderzoeken en bevestigen of ontkrachten.
Over het pano-dak, nee het is geen vertande rails waar het de geleiding doorheen loopt, dit is een beetje te zien in de foto die ik hierboven heb staan en in dit topic van @gehaktbal.
Ik ga dit in beknopte vorm ook voor dit issue volgen, mogelijke oorzaken opsommen en dan stapsgewijs onderzoeken en bevestigen of ontkrachten.
Over het pano-dak, nee het is geen vertande rails waar het de geleiding doorheen loopt, dit is een beetje te zien in de foto die ik hierboven heb staan en in dit topic van @gehaktbal.