Disaster-Master
Donateur
Ja; en dat verschil dat merk je wel héh
ik weet niet if t helpt… maar t is het proberen waard..
ik weet niet if t helpt… maar t is het proberen waard..
Hier kan ik wat mee… nee natuurlijk niet! Gezien de eerdere reacties en een RS die hier vlakbij staat (1,5 jaar oud) die hetzelfde hebben lijkt mij dat toch wel reden tot zorgen. Het gaat tenslotte ook maar om het remmen natuurlijk. Zeker als ik de reactie van Bakkertje lees.
Klopt is ook een RS en ook een CombiIs die andere RS ook een PHEV toevallig..?
Precies wat @Disaster-Master zegt. Wie zegt dat dit een gevaar op zou leveren? Je doet een aanname welke niet klopt.Die van je buurman staat na 1.5 jaar ook nog niet tegen een boom. Achterrem word zo weinig aangesproken dus ze zullen wellicht nog niet op elkaar ingesleten zijn, dat beetje roest is bij een noodstop echt geen probleem.
Nou ja, helpt, wel iets, maar weg is het niet. Zal zo even een foto maken hoe het er nu uitziet. Net weer even flink geremd en 1x tot aan de ABS. Alleen nog vergeten te kijken.Hmm mooi dat het helpt, maar ik voel me nu extra genaaid door de dealer die mij nieuwe schijven en blokken verkocht heeft onder het mom apk afkeur..
Daarom was het ook "tot aan" de ABS net niet op de ABS Precies dat je het tikken echt net aan voelt in je rempedaal."""Net weer even flink geremd en 1x tot aan de ABS. Alleen nog vergeten te kijken""""
Dat zal je toch een aantal keren achter mekaar moeten gaan doen, liefst dat net t abs niet ingrijpt.