Ontbrekende achterklep spoiler Dynamic pakket op de combi

Ik vind dit weer zo'n gevalletje.... :laugh::mad: Je bestelt een pakket, PON stelt dit pakket samen, je vraagt aan de dealer wat er precies in het pakket zit (grotere spoiler, welke dorpellijsten, wel of geen vaste hoofdsteunen etc.), niemand inclusief PON kan antwoord geven. :banghead: Ja meneer, er komen dorpellijsten in, maar welke, ja meneer er komen sportstoelen in, maar of de hoofdsteun geïntegreerd is?, ja meneer er komt een grotere Dynamic spoiler op.... En nu de eerste dynamics geleverd zijn zit het toch iets anders in elkaar :fool:. Werkelijk ongelooflijk. Je stelt als importeur een pakket samen, maar weet niet wat je er precies in stopt. Ga ik ook eens bij mijn klanten proberen.... :wavecry:

Edwin1969

Actief lid
Ik vind dit weer zo'n gevalletje.... :laugh::mad: Je bestelt een pakket, PON stelt dit pakket samen, je vraagt aan de dealer wat er precies in het pakket zit (grotere spoiler, welke dorpellijsten, wel of geen vaste hoofdsteunen etc.), niemand inclusief PON kan antwoord geven. :banghead: Ja meneer, er komen dorpellijsten in, maar welke, ja meneer er komen sportstoelen in, maar of de hoofdsteun geïntegreerd is?, ja meneer er komt een grotere Dynamic spoiler op.... En nu de eerste dynamics geleverd zijn zit het toch iets anders in elkaar :fool:. Werkelijk ongelooflijk. Je stelt als importeur een pakket samen, maar weet niet wat je er precies in stopt. Ga ik ook eens bij mijn klanten proberen.... :wavecry:

Volledig eens ! Ook ik ga er geen halszaak van maken, maar ben wel enorm verbaasd over de zeer zwakke communicatie vanuit Pon. Het lijkt mij dat die afdeling wel een flinke reorganisatie of opfriscursus kan gebruiken om weer eens wat meer klantgericht te denken...

rdrummen

Senior Member
Velen van ons zullen al geconstateerd hebben dat de "volgens de folder/prijslijst beloofde" achterklep spoiler uit Dynamic pakket op de combi ontbreekt.

PON geeft nu aan het volgende aan: "Het (standaard) achterklep stukje wordt gezien als spoiler. Het zal in ieder geval in de prijslijst worden aangepast." Valt onder zet- en drukfouten....

In mijn ogen is dit onacceptabel en heb dit ook bij de dealer aangegeven.

Hoe zijn mede forumleden die het Dynamic pakket op hun combi hebben besteld en deze reeds ontvangen hebben of binnenkort afgeleverd krijgen hier mee om gegaan?
@Flem_nl : Dat ben ik met je eens, ook al moet de mijne nog geleverd worden.
Ik heb destijds bij de dealer nagevraagd ("ja, er zit dan een andere spoiler op"). En heb toen ook nog zelf met PON gebeld om dit te vragen; de vriendelijke dame heeft dit toen bij de betreffende afdeling gaan navragen en meldde terug dat er inderdaad een grotere spoiler bij het Dynamic-pakket zou zitten.
Dus het valt me toch wel erg tegen als dit nu niet blijkt te kloppen...
Ik vind dat PON daar wel wat tegenover mag stellen, of alsnog die RS-dakspoiler naleveren. Vooral bij de vroege bestellers, zoals ons.
En voor alle nieuwe bestellingen geldt dan hetgeen in de aangepaste prijslijst komt te staan, dus waarschijnlijk zonder die extra spoiler.

Laatst bewerkt:

Flem_nl

Forumguru
Ik vind dat PON daar wel wat tegenover mag stellen, of alsnog die RS dakspoiler naleveren.

De dealer is dat bij mij nu met account manager van Skoda aan het bekijken. Zeker omdat ze bij mij bij PON ook een fout met het leer hebben gemaakt! Nog 4 nachtjes.....

Flem_nl

Forumguru
Wat is er misgegaan met jouw leer?
Ik heb via de dealer leer achteraf besteld op de dynamic stoelen. Dit wordt door PON in Leusden gedaan zodra de auto in NL is. Mijn auto zou de 1e in NL zijn waarbij de dynamic stoelen van leer voorzien zou worden. Toen ze wilden beginnen kwamen ze er achter dat de mallen die ze hebben niet passen. Waren er onterecht vanuit gegaan dat de mallen van de Rapid wel zouden passen niet dus! Kortom 7 weken extra levertijd. Gelukkig kon de dealer de auto vrij krijgen bij PON en het leer komt nu over 5 weken wanneer PON het eindelijk binnen heeft! Kortom erg knullig van een importeur die niet weet wat er op hun eigen auto's nodig is. Tja de 1e zou eens goed gaan.....

D_R1978

Senior Member
Ik heb via de dealer leer achteraf besteld op de dynamic stoelen. Dit wordt door PON in Leusden gedaan zodra de auto in NL is. Mijn auto zou de 1e in NL zijn waarbij de dynamic stoelen van leer voorzien zou worden. Toen ze wilden beginnen kwamen ze er achter dat de mallen die ze hebben niet passen. Waren er onterecht vanuit gegaan dat de mallen van de Rapid wel zouden passen niet dus! Kortom 7 weken extra levertijd. Gelukkig kon de dealer de auto vrij krijgen bij PON en het leer komt nu over 5 weken wanneer PON het eindelijk binnen heeft! Kortom erg knullig van een importeur die niet weet wat er op hun eigen auto's nodig is. Tja de 1e zou eens goed gaan.....
PON houdt graag Murphy's Law in stand ;)

MaRco2

Forumguru
Zie ik het goed, dat deze over de originele ''dakspoiler'' heen gemonteerd is (zie 3e remlicht e.d.)?

Herman Janssens

Senior Member
Dus kan men op een gewone combi ook zo een spoiler over de originele combispoiler laten aanbrengen achteraf?

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan