Ontbrekende achterklep spoiler Dynamic pakket op de combi

MaRco2

Forumguru
Je zit er niet ver naast. Is te verkrijgen oa. via Kreijne webshop: http://www.kreijnewebshop.nl/index.php?route=product/product&path=59_186_187&product_id=757
Is dan gespoten en gemonteerd voor €242,-. Ongespoten en niet gemonteerd voor €119,95.

Dat scheelt nog niet eens zoveel met Superskoda, die is 90 euro ex. shipping.

Kost geen dr... Een ongemonteerde, maar wel gespoten OEM voorspoiler voor de S2000 heb je voor 750 en viavia (USA Groupbuy) voor 470 en dan mag je heel blij zijn

http://www.superskoda.com/Skoda/OCT...r-from-RS-model-original-Skoda-Autoas-product.

rdrummen

Senior Member
Je zit er niet ver naast. Is te verkrijgen oa. via Kreijne webshop: http://www.kreijnewebshop.nl/index.php?route=product/product&path=59_186_187&product_id=757
Is dan gespoten en gemonteerd voor €242,-. Ongespoten en niet gemonteerd voor €119,95.
Kleine correctie: volgens die website staat er dat er voor spuiten+montage dan 242 Euro bijkomt, dus dan wordt de totaalprijs 119,95 + 242 = 361,95 en dat is toch wel vrij duur...
(dat is zelfs al meer dan wat het hele Dynamic-pakket kost)

Flem_nl

Forumguru
Kleine correctie: volgens die website staat er dat er voor spuiten+montage dan 242 Euro bijkomt, dus dan wordt de totaalprijs 119,95 + 242 = 361,95 en dat is toch wel vrij duur...
(dat is zelfs al meer dan wat het hele Dynamic-pakket kost)
Yup, je hebt helemaal gelijk. Verkeerd gekeken!!!

VWim

Forumguru
Voor de hatchback wordt een prijs van EUR 309,00 opgegeven. Ik verwacht dat de prijs van de Combi redelijk in die richting zal liggen.

MaRco2

Forumguru
Mmm dat gaat me net weer wat ver. Standaard spoilert ziet er ook netjes uit, maar net ietsje anders, is ook wel weer leuk.:)

Rick

Senior Member
@Flem_nl hoe ben je hier nu uiteindelijk mee omgegaan bij de aflevering? Of heb je sowieso wat compensatie gekregen voor het aangedane afleverleed?

Edwin1969

Actief lid
Kom net bij de dealer vandaan om mijn nieuwe Octavia op te halen (eindelijk !) en uiteraard gesproken over de ontbrekende achterspoiler. Na overleg met regiomanager van Pon komt er vanuit Pon een voorstel op korte termijn. Ben dus benieuwd wat ze gaan voorstellen....

To be continued.

Rick

Senior Member
Kijk goed nieuws. Hou ons op de hoogte zou ik zeggen. Hoe meer precedenten hoe sterker ik straks (only god knows when) sta.

CoesDoes

Forumguru
Tegenover mijn dealer deed Pon een beroep op dat het een foutje in de folder was, daar had blijkbaar moeten staan dat er alleen bij de HB een extra spoiler op kwam. Dat bericht werd blijkbaar vergezeld van de mededeling dat Pon in dit geval niks kon betekenen.

Flem_nl

Forumguru
Tegenover mijn dealer deed Pon een beroep op dat het een foutje in de folder was, daar had blijkbaar moeten staan dat er alleen bij de HB een extra spoiler op kwam. Dat bericht werd blijkbaar vergezeld van de mededeling dat Pon in dit geval niks kon betekenen.
Ja, die heb ik ook gehoord. Folder wordt nu ook aangepast! Ik had het geluk en de pech dat ze erg veel vernacheld hebben! Krijg nu wel m'n RS spoilet.... :-)

hemi24

Forumguru
En dat allemaal om zo'n stuk opgeplakt plastic?

teskocco85_52429fd720455.jpg

Bovenaan Onderaan