Onze gekke Cactus op wielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Ook een manier om van je Cactus af te komen:
xxl.jpg

leon-cupra

Forumguru
Van achterwielaandrijving moet je echt geen schrik hebben. Het is niet dat bij het minste druppeltje de wagen begint te slippen. Met alle veiligheidssystemen aan moet je echt al gek doen om de wagen te doen uitbreken. Wil je echt op veilig spelen , leg je er winterbanden op tijdens de wintermaanden.
Ik rij al 3jaar achterwielaandrijving, zonder winterbanden. Ik neem de wagen enkel niet wanneer het gesneeuwd heeft, dan geraak je niet ter plaatse zonder winterbanden. In alle andere situatie altijd veilig te plaatse geraakt

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Ja ik had advertenties ertussen geplaatst maar twijfel of dat wel mocht, zoektocht gaat nog steeds door, maar richt me nu op Seat eerst Audi tweede. Mij moet je niet overtuigen, mijn vrouw heeft het niet zo voor achterwielaandrijving.

JeSko

Forumguru
Das een mooie ja! Full Led lampen rond dat budget is waanzin! Nemen ook wagens over, eens kijken of het wat is denk dat men vrouw dit ook wel een mooie gaat vinden.

leon-cupra

Forumguru
En een 1.2 van 2015. Dat is er al 1 zonder de gekende problemen. Hebben zelf nog een 1.2 Octavia combi gehad van rond die periode. Was een fijne, vlotte wagen.

JeSko

Forumguru
Mooie auto inderdaad, Mazda is zeker prima kwaliteit ook, maar als het geen BMW word wil ik wel gewoon een VAG, lekker makkelijk qua garage :)

leon-cupra

Forumguru
Met die Mazda heb je geen garage nodig ;)
Beperkt wel de keuze met de eis “1 garage”. Snap dat niet zo goed. Je gaat toch ook soms eens naar een andere bakker of een andere beenhouwer of een andere kledingswinkel. Waarom zou je dan niet gewoon met jouw wagens ook naar verschillende garages kunnen gaan.

Maar soit , jouw keuze ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan