Japanese Power
Donateur
Ik zie genoeg mogelijkheden om aan beide zijden veiligere parkeervakken te maken en een enkele strook in het midden. Ruimte genoeg om verkeers afremmende mogelijkheden te plaatsen…
Mooi man! Als die VRS terug is zie ik hem snel op marktplaats of de Belgische variant ervan verschijnen. SKODA VRS Te koop of te ruil aangeboden voor een Fiat Panda, Daihatsjoe (gezondheid ) Cuore of Yaris Verso. Ja @JeSko je wordt ouder en komt er uiteindelijk achter dat al dat geld steken in wraps en andere jeugdige meuk gewoon niet echt jouw ding is.Wat heb ik dat auto'tje gemist, vlot, snel zat, zuinig, bomvol nuttige technologie, kan hem enkel maar aanraden aan mensen
Ik zat vanochtend toevallig nog weer wat online te zoeken naar een leuke Yaris hybrid .... blijft mij ook reuze trekken. Echter die prijzen!Maar geen erg hoor, we hebben weer zo'n geinige vlotte Mazda 2 Hybrid (Yaris) meegekregen! Wat heb ik dat auto'tje gemist, vlot, snel zat, zuinig, bomvol nuttige technologie, kan hem enkel maar aanraden aan mensen die geen bakken ruimte a la Skoda nodig hebben.
Een wankelmotor maakt per krukasomwenteling 1 verbrandingscyclus, waar een zuigermotor (4-takt) 2 omwentelingen nodig heeft.Het is geen 1.5'je, het gaat om een 3.3 liter.