De reactie over de Fabia, daar krijg ik wel onprettige gevoelens bij: als je verder zoekt op negatieve reviews, zie je dat ze alles doen om een klant geld uit de zak te kloppen, waar dat absoluut onterecht is. Zo ook in dit geval: de garage is professional (of zou dat moeten wezen), en heeft ook onderzoeksplicht, dus zou gebreken direct moeten constateren bij de inruil.
Bij de vele positieve reviews zie ik dat er allerlei onlogische pluspunten worden genoemd van dit bedrijf, bijvoorbeeld dat er veel keuze in occasions is. Dat een enkele klant dat noemt ok, maar bij een bedrijf met pakweg 100 auto's, en dat 20% van de reviews zoiets noemt is opvallend, heeft er dus voor mij alles van weg dat er met de reviews is gerommeld/geen echte reviews. Wat ik verder ook verschillende keren tegen kom, is het vragen van geld voor garantie, waarbij het aankoopbedrag voor de auto zo hoog is, dat automatisch al BOVAG-garantie moet worden verleend (dus incl. de koopprijs, dus geen extra bedrag), wat je verder leest is dat geld gevraagd wordt voor reparatie onder garantie, en dat deze reparatie vervolgens niet of zeer slecht gebeuren, waardoor eigenlijk alleen meer problemen ontstaan. Het enige pluspunt: de meeste negatieve reviews zijn wat ouder.