Zoals beloofd, een paar plaatjes. Niet erg uitgebreid maar geeft wel een beeld van de staat van de auto. Buitenkant is sowieso prima in orde. Wat kleine gebruikssporen maar niets zorgelijks of storends. Binnenkant is gewoonweg goed. Bijna zo goed als nieuw. Alleen de 12v aansluiting zit wat los en ziet er verlopen uit.
Over de aflevering zelf ben ik
niet tevreden. Er zouden op verzoek wat kleine dingetjes gedaan worden (waren opgeschreven door verkoper) en de auto zou nog volledig nagelopen worden. Ik kreeg echter sterk de indruk dat hij alleen door de wasstraat is gegaan en een nieuwe APK heeft gehad. Oh ja, ik kreeg er een paraplu kado bij... Een paraplu van E395,00 (oftwel zgn. kosten rijklaar maken) want veel meer dan eerder genoemde is er niet gebeurd. Zelfs niet een beetje benzine erin. Ik moest onderweg nog tanken om de rit van 50 km naar huis te redden....
Verder, na twee dagen al wat sludge onder de oliedop. Hij heeft een paar maanden stilgestaan, hopelijk is dat de oorzaak(?). Ik hou het in de gaten. Desnoods doe ik er even nieuwe olie in, al heeft hij in mei gehad en heeft hij niet meer gereden sinds toen. De airco heb ik nog niet echt kunnen testen, het moet iets warmer buiten worden. En helaas heeft hij geen extra 12v/24v aansluiting in de achterbak. Daar maakte ik in de Faab toch veel gebruik van. Misschien wat te knutselen. Nou ja, bovenstaande zet ik wel in een nieuwe post binnenkort, als ik een beetje gereden heb. Anders houdt deze post nooit meer op!
Bedankt voor alle hulp, adviezen en reacties!
Nu dan eindelijk wat foto's!