Ook maar even voorstellen als potentieel nieuwe skoda rijder

Oenoud

Forumguru
Het belooft echt een heel mooie auto te worden :thumbsup:
9 mei gaat niet lukken vrees ik, maar kom hem 5 september dan maar aan ons showen op de meeting ;)

9 mei zal inderdaad er wel niet in zitten maar 5 september zal ik er wel bij zijn.
Heb dan waarschijnlijk ook wel een verlanglijstje voor de mannen met de laptops voor eventuele aanpassingen.

Needle sweep en audi stijl dag rijlichten en knipperlichten werken al maar er zijn vast nog wel meer leuke dingetjes te verzinnen die aangepast kunnen worden.

Mochten jullie trouwens tips hebben over leuke features hoor ik het graag.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Oenoud

Forumguru
@Taffy Helaas. Aangezien het een voorraad model betreft zitten er geen elektrisch verstelbare stoelen in. Dus dat wordt hem niet. Heb nog wel gevraagd of dit achteraf nog in te bouwen is maar volgens de dealer was dit niet mogelijk.

Oenoud

Forumguru
Eindelijk weer wat nieuws rond de Superb.
De audio upgrade is inmiddels klaar. Er is door Concept4Cars uit Ede een upgrade uitgevoerd op de huidige audio installatie. Deze upgrade omvat montage van een Match PP52DSP unit i.c.m. een subwoofer in de ruimte van de reserveband. Ben benieuwd hoe dit gaat klinken straks.
De headunit is gewoon de Columbus gebleven. De DSP zorgt ervoor dat er meer vermogen beschikbaar komt voor de standaard speakers. Tevens kan de DSP helemaal ingeregeld worden op deze specifieke auto.
Daarnaast kun je achteraf via een programma op je laptop nog veel instellingen aanpassen.

Via onderstaande youtube link vind je meer info over deze DSP unit. (voor de liefhebbers ;))

Daarnaast nog wat foto's van het eindresultaat.

Nu kan de auto naar het inbouwstation voor het open dak.
Wachten wachten wachten......:banghead: IMG_0054.JPG IMG_0056.JPG IMG_0061.JPG

kansberg

Forumguru
Mooie upgrade! Daar zal je veel plezier aan beleven, het standaard Columbus geluid voldoet, maar niet om eens lekker van je favoriete muziek te kunnen genieten op een wat hoger volume, zo ervaar ik dit althans. Met deze ingreep zal dit zeker klinken als de spreekwoordelijke klok!

Oenoud

Forumguru
Ik ben zelf ook zeer benieuwd naar het geluid moet ik zeggen.
In het filmpje op YouTube kun je wel een kleine indruk krijgen t.o.v. het origineel.
Maar uiteraard is elke auto weer anders.

In mijn huidige passat zit de RNS 315 zonder upgrades of wat dan ook en ik moet zeggen dat die al behoorlijk goed klinkt. Kan dus met de Columbus in combi met de upgrade alleen maar beter worden.
In ieder geval is een subwoofer altijd een welkome aanvulling.
Had dit vroeger altijd in de auto's. Alleen waren het dan van die grote onhandige kisten.
Hiermee lever je qua laadruimte niks in en zit het niet in de weg.

Morgen gaat de auto naar de blikopener. (Dak inbouwer). Die zit hier 10 kilometer vandaan.
Maar eens even stiekem om het hoekje kijken hoe dat gaat.

Bovenaan Onderaan