Ook maar even voorstellen!

Wanderer200

Senior Member
Ik sta nog bij de Skoda dealer in Rotterdam (Rijnwoud), maar ik heb net de Octavia gekocht!

Nette auto, klein beetje steenslag (maar daar ontkom je niet aan ) en een klein krasje onder de linker spiegel. Erg net interieur, test rit is goed bevallen dus gekocht.

Auto krijgt nog een afleverbeurt en vandaag over 3 weken haal ik hem op (of eerder als ik het kan regelen met mijn werk).

Joske

Forumguru
:thumbsup: proficiat man! als je wat bekomen bent van de aankoop moet je maar eens een paar picca's posten é ;)

Cordoba

Forumguru
@Wanderer200 Gefeliciteerd met de aankoop van de Octavia. Rijnwoud is een dealer met een goede naam, dus dat komt helemaal voor elkaar.

Die 200 Quattro is ook een fraai apparaat, maar zie ik nu goed op de eerste foto dat de linkerzijkant niet helemaal strak is? (ik zie wat 'hobbels' in de reflectie)

CDK

Forumguru
Gefeliciteerd met de aanschaf van je Octavia! Dat je er maar veel plezier aan mag beleven!

Wanderer200

Senior Member
@Cordoba lijkt zo op de foto denk ik, die zijkant is nog strak, 314.000km op de teller en nog in de originele lak, zelfs de oorspronkelijke einddemper hangt er nog onder... echt een auto uit de tijd dat men nog wist wat kwaliteit was.

Hier een 2-tal fotos die ik vanmiddag snel geschoten heb:

Octavia1.jpg

Octavia2b.jpg

Moet zeggen dat we netjes geholpen zijn mij Rijnhoud, ondanks dat het druk was nam de verkoper goed de tijd voor ons, ook geen gedram, gewoon de aandacht die je verdiende... krijgen mijn vrouw en ik dan toch een beetje het gevoeld at we een nieuwe auto kochten.

Is dus een Elegance Businessline, 1.4TSI DSG met 101.000km gelopen.

wishlist:
- sonniboys
- chippen + dsg aanpassingen (wacht ik sowieso mee ivm 1 jaar garantie)
- kleine verlaging dmv veren, ten eerst omdat het optisch mooier is, maar ook omdat de Octavia toch wel een stukje minder strak op de weg ligt an mijn Audi.

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
@Wanderer200 Niet strak zijn, kan inderdaad bedrog zijn van het beeld dat gereflecteerd wordt in de lak, maar heel vaak zijn het toch wel minieme deukjes van portieren die in de zijkant gegooid zijn. Dat laatste heeft mijn eigen auto ook, maar ik laat er niets aan doen, omdat de kans groot is dat het binnen een jaar weer hetzelfde is. (Moet gewoon vaak op vrij nauwe parkeerplekken parkeren, en door gebrek aan parkeerplaatsen ook vaak geen keuze)

gbbosma

Forumguru
Geweldig mooie Skoda heb je gekocht. :thumbsup: mijn Skoda heb ik in Goudriaan gekocht en kan je vertellen dat de rit toen ik de auto kwam halen ontzettend lang was maar de terugreis veel te kort. ;)

Wanderer200

Senior Member
Alles is gelukt! veilig aangekomen mede dankzij de fijne Columbus navigatie ;)

een minpuntje ik krijg de bluetooth van onze telefoons niet connected, zowel de HTC Wildfire van mijn vrouw als mijn HTC One S geven aan "incompatible device". Iemand enig idee of dit te verhelpen is?

Wanderer200

Senior Member
De Columbus... nou eigenlijk de MFD in het midden van de dash, ik doe daar zoeken, hij ziet de telefoons maar als ik dan connect krijg ik de melding in de MFD dat de telefoon niet compatible is.

zal wel te maken hebben met de oude bluetooth module die alleen RASP (dus Nokia) telefoons ondersteund. :(

Bovenaan Onderaan