Ook maar even voorstellen!

Joske

Forumguru
Dan moet je eens kijken naar je BT-module, wat er juist allemaal opstaat. De techneuten hier onder ons zullen je dan wel duidelijk kunnen maken of het aan de module ligt of aan iets anders.

Wanderer200

Senior Member
We hebben de eerste 700km afgelegd en ik durf een voorzichtig vergelijking met de A3 SB te maken:

+ Veel meer ruimte, veel meer opbergvakjes.
+ Heerlijke stoelen, die van de A3 SB waren goed maar deze zijn nog net iets beter.
+ Navigatie / audio systeem werkt super, goed geluid.
+ Luxe van DSG, licht-& regensensoren, parkeersensoren etc.
+ Xenon verlichting: meer zicht en het meedraaien in de bochten voegt ook echt iets toe.
+- Interieur is over het algemeen zeer netjes en goed afgewerkt, beetje jammer van dat je hier en daar stukjes tegenkomt die wel heel erg plastic zijn.
- Meer windgevoelig dan de A3, zou gedeeltelijk op te lossen zijn door -3cm verlagingsveren te monteren.
- Geluid van de achterbanden (voor hoor je totaal niet), schijnt echt een minpuntje van de station te zijn.
- Bluetooth carkit werkt alleen met RASP compatible telefoons, maar deze is wel vrij simpel te vervangen.
- verbruik valt tot nu toe wat tegen zit eerder op 1:12 dan op 1:14 (maar die wind helpt ook niet echt)

Laatst bewerkt:

h dejong

Actief lid
Klinkt goed! Ik ervaar de octavia ook als zeer positief! Geen referentie met een Audi A3 sb maar herken je punten

Wanderer200

Senior Member
Vorige week de bluetooth module vervangen voor een 3C8035730B HT4, en dat werkt perfect, zowel mijn HTC als die van mijn vrouw werken nu perfect met de Columbus samen. Contacten lijst overzetten was ook zo gedaan.

nietje72

Forumguru
Gefeliciteerd @Wanderer200 met je Octavia. Daar ga je heel veel plezier mee hebben, zeker met je wishlist. Zeg maar zo, wat je van ver haalt is lekker :D. Ik heb er trouwens Privacy Shades in zitten ipv Sonny Boys. Zijn een stuk voordeliger (<€100,-) maar dan heb je twee delen op je achterruit ipv 1. Hoewel dat laatste met de meest recente versie volgens mij ook weer achterhaald is. Ik had er in m'n vorige Octavia zonder Sunset al heel veel profijt van met twee kleine meiden achterin. Nu met Sunset is het helemaal gedaan met (zon)licht. Van buitenaf zie je absoluut niets meer wat er binnen zit/ligt.

sunset+ps_zijkant.jpg

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan