EdK
Forumguru
idem in België, al weten heel veel Nederlanders dat kennelijk niet. In Brussel in de spits zitten geregeld Nederlanders op het linkse vak al het andere verkeer op te houden. Vreselijk ergerlijk. Het ergste is dat het bijna uitsluitend Nederlanders zijn die zonder respect voor de medeautomobilisten rondrijden (Polen ook soms, maar die zie je minder op de weg met sleurhut)
Maar ja, dat Nederlanders een heel slechte reputatie hebben in Europa (als automobilist dan) was jullie waarschijnlijk al langer bekend.
Niet dat ik me aangevallen voel, maar als ik door die mooie vlaamse provincie rij richting Frankrijk ( antwerp , Gent , zeebrugge , oost duinkerke (B)) Dan verbaasd het me telkens weer dat ook de Belgen niet weten dat de wagen op een snelweg ook naar rechts kan sturen !
Hoeveel er daar niet gewoon op die middelste en linkse baan blijven rijden met het doel van niet inhalen !! Tja dat irriteerd me soms wel en mag dan ook graag op meest rechtse baan voorbij gaan omdat deze leeg blijkt te wezen !!
Maar voel u nu niet aangevallen want ook in holland komt dit nog steeds voor !!