@s-line bedankt voor je bijdrage, dat zijn precies de verhalen die ik ook al gehoord had.
@brepus13,
@Cordoba ook bedankt voor je reactie, maar ik wil dit punt afsluiten.
Ik ken de cijfers en de statistieken wel een beetje, maar, voor de laatste keer, ik woon in de stad die absoluut en relatief de afgelopen 50 jaar de meeste autoinbraken heeft.
En mijn 2e punt, ik vindt onboard navigatie, voor niet zakelijk gebruik, sowieso een nutteloze gadget.
En zolang mensen geen belofte doen, die mij toezeggen dat ze mijn schade willen betalen, als het toch gebeurt, dan neem ik het risico niet, punt klaar.
Had ook eigenlijk alweer een veel langer verhaal geschreven, maar dat weer verwijderd, ik heb mijn standpunt en redenen uitgelegd, punt klaar met dit onderwerp.
Vindt het eigenlijk jammer dat ik op mijn andere vraag nog geen antwoord heb gehad, of de 1.0 TSI nu i.d.d. meer last heeft van vervuiling van de kleppen/geleiders, met als gevolg olieverbuik en grotere kans op motorschade als een 1.2 TSI of 1.4 TSI.
Had dat ergens gelezen, en hoop dat iemand mij kan vertellen of dit waar is, dit i.v.m. dat 1.0 TSI ook al een redelijk deel van de 2e hands markt is.
mvg.