Dank je voor de reacties.
En ja voor mijn budget, is op dit moment het aanbod niet ruim, er staan sowiezo niet echt veel O3 te koop.
Mischien ook niet goede tijd van het jaar, heb mijn ouwe auto maar apk laten doen en kan weer wat langer de tijd nemen.
De bruine uit Utrecht, al eerder zien staan, alleen toen nog net boven de 10k , dus waarschijnlijk prijs net wat laten zakken, maar misschien geschikte kandidaat.
En idd de duitse autoscout ook al bekeken, vraag me wel beetje af, hoe kan je daar eventueel een proefrit in maken als die nog niet in nederland staat.
Even naar duitsland rijden is toch wel beetje veel.
En nadeeltje, je kan ze niet even op kenteken check of iets dergelijks opzoeken.
Maar misschien zit er i.d.d. wel een goede kandidaat tussen.
Marktplaats, de donker grijs metallic, ik vindt die voor zijn hoge km stand, te duur, die zit echt heel dicht tegen de distributieriem vervangen, lees € 1000,- erbij.
Als ik deze op anwb koerslijst op zoek, met die km stand, zou die met Bovag garantie niet meer als € 9350 waard zijn.
En natuurlijk het budget is wel een beetje op te rekken, maar je moet ergens een grens zetten, anders ga je gauw, a 500 erbij, dat is ook niet echt veel meer a die van 11 k ook niet veel hoger ah die van 12 is ook niet echt heel veel meer.
Maar met 2e hands is het vaak toch wel erg verstandig om een beetje reserve te houden, want als je onverwachts toch in de garage terecht komt, en je kan het dan echt niet betalen, dan heb je echt een probleem.
De tijd dat je zomaar even bij de bank binnenloopt, en je zo weer met 1 a 2 duizend lening naar buiten loopt, die tijd is ook echt voorbij.
Tenminste dit is mijn mening.
n.b.plaagstootjes kan natuurlijk, maar dat is toch iets voor vrienden en goede bekenden, dus als iemand die je verder helemaal niet kent, zomaar een opmerking plaatst, met negatieve toon, neem je dat toch gauw serieus.
Ik ben i.d.d wel erg blij met alle verklarende antwoorden, mijn kennis van O3 is hiermee flink gestegen.
mvgr