Weer ff gebeld met Smeeing. Ze zijn iig begonnen met de reparatie. Kreeg niet helder of ze nu wel of niet een garantieregeling hebben met Pon, maar dat lijkt me niet, aangezien de reparatie dan vermoedelijk bij een Skoda dealer had moeten worden uitgevoerd.
De motor hadden ze in ieder geval al gedemonteerd. Nog niet duidelijk hoeveel tijd ze precies nodig hebben. Wel duidelijk dat ze een Skoda-revisie set gebruiken inclusief nieuwe drijfstangen, ketting en spanner. Of dit nu een revisie set is met de vernieuwde zuigers/zuigerveren kreeg ik niet helder. Dat weten ze zelf ook niet vermoed ik, want het antwoord was dat het een originele Skoda-set is.
Heb gevraagd of ze foto's kunnen maken van de zuigers en zuigerveren, maar of dat ging lukken was nog niet duidelijk. Woensdag hoor ik wanneer ze klaar zijn.
Ondertussen wordt steeds duidelijker waarom ik blij ben dat we niet voor O3 zijn gegaan. Mijn stoel staat zo ver naar achteren dat ik bij het uitstappen steeds als het ware om de deurstijl heen moet, waarbij ik dan weer tegen het stuur aan kom