MarcoO2
Forumguru
21 december 2009 - Een onderzoek onder zakelijke rijders op Linkedin laat zien dat 37 procent niet dood gevonden wil worden in een auto van het merk Opel. Keuzemogelijkheden binnen het onderzoek van SalesProfs waren VW, Skoda, Opel, Renault en Alfa
Behalve de populariteit zijn er opvallende resultaten binnen verschillende zakelijke doelgroepen. Vrouwen kiezen opvallend vaak voor het merk Renault en onder eigenaren is de Skoda veruit het minste populair. Personen werkzaan in de financiële branche stemmen volop tegen de Opel (75 procent) . In de groep 18 tot 24 jaar komen de merken VW en Alfa niet voor. Alleen de leeftijd categorie 35 tot 54 jaar geeft aan niet in een volkswagen te willen rijden (twintig procent). De beroepsgroep sales is het meest divers in haar keuze. Volkswagen is de absolute winnaar, slechts drie procent geeft aan niet dood gevonden te willen worden in dit merk.
bron: klik
hier nog een linkje naar de poll
Behalve de populariteit zijn er opvallende resultaten binnen verschillende zakelijke doelgroepen. Vrouwen kiezen opvallend vaak voor het merk Renault en onder eigenaren is de Skoda veruit het minste populair. Personen werkzaan in de financiële branche stemmen volop tegen de Opel (75 procent) . In de groep 18 tot 24 jaar komen de merken VW en Alfa niet voor. Alleen de leeftijd categorie 35 tot 54 jaar geeft aan niet in een volkswagen te willen rijden (twintig procent). De beroepsgroep sales is het meest divers in haar keuze. Volkswagen is de absolute winnaar, slechts drie procent geeft aan niet dood gevonden te willen worden in dit merk.
bron: klik
hier nog een linkje naar de poll