Bestaat die nog ?telecommunicatie wet
Later kocht hij een MV6, duurder dan die BMW, maar nooit gezeur van klanten. Hij reedt maar in een Opeltje.
Zeer zeker ja.Bestaat die nog ?
die mobilofoon mag je trouwens ook niet hebben; telecommunicatie wet artikel 10.15;
.....
Dus mits je zendamateur bent en je een registratie hebt mag je ermee zenden op de amateurbanden.
Zie mijn eerste post en de uitleg hierover van @Eemspoort : deze auto figureert in GTA5.Waar komt deze vandaan? Is t een filmauto? Kan LCPD alleen terugvinden als naam in de serie TJ Hooker.
Dit is de 2.5V6, niet de MV6. Chris had me al gecorrigeerdAah, de MV6, de meest luxe Omega in zijn tijd. Niet de snelste, trouwens. Dat was de 2.6 V6 met handbak. Die heb ik gehad.
Klopt, hij was fan én heeft een wrap-bedrijf. Dan krijg je dit soort fratsenWel geinig, LCPD. Voor de gene die het niet kennen, dat is de Liberty City Police Departement in het computerspel Grand Theft Auto 5. Ëén van de vorige eigenaren zal wel een groot fan zijn geweest, denk ik zo.
In GTA5 is het een Chevvy, vandaarGeinig.. leuk detail dat er op de neus een Chevvy logo zit maar de rest binnenin alles opel..
het is een mobilofoon als in oproepsysteem, niet als in zendapparatuur.die mobilofoon mag je trouwens ook niet hebben;