Opgeleverde Octavia RS'en

Opgeleverde Octavia RS\'en

Ik ben benieuwd hoeveel Octavia RS'en er in de afgelopen periode afgeleverd zijn en wat zijn jullie ervaringen. Ik moet zelf nog een week of 5 wachten, maar het aftellen is inmiddels begonnen. /forum/images/graemlins/yeah.gif

Re: Opgeleverde Octavia RS\'en

Ik ben ook nog steeds wachtende en ik verwacht ieder moment een belletje van de dealer dat hij is aangekomen.

Nooit gedacht dat wachten zo lang duurt /forum/images/graemlins/frown.gif

Dutch4x4

Senior Member

Hoeveel RS'en staan er hier op het forum in de wacht?

En er rijden er toch ook al een paar?

Ik ben sinds 5 april jl. trotse bezitter van een RS Combi (zwart). Heb overigens ook gewacht vanaf 9 december 2005 (mijn besteldatum). Een kleine vier maanden dus....en dat duurde ook zoooooo lang....

Maar als je hem dan eindelijk hebt, ben je alle wachten vergeten!! Dus troost jullie met deze gedachte, alle wachtenden op een RS...

hornet

Nieuw lid

Als het goed is wordt de mijne volgende week gebouwd. Ik weet niet hoelang het vervolgens duurt, want hij moet ook nog getuned worden /forum/images/graemlins/cool.gif.

Huttenkloas

Nieuw lid

Ik rij de RS sinds 7 april. Hij was week 12 in productie gegaan. De RS was besteld in 2005. Zonder dat ik hem had gezien. Dus was extra spannend. Vooral de kleur. Heb hem in Racing Bleu. Was het wachten meer dan waard. /forum/images/graemlins/945.gif

Dutch4x4

Senior Member

Okee, dus dan hebben we voor dit nieuwe Skoda-vlaggenschip (sorry, Superb-rijders! /forum/images/graemlins/grin.gif ):

In gebruik:
1. LangeNeef, Combi, zwart
2. Huttenkloas, Combi, blauw

In afwachting:
3. buelltje, Combi
4. Mickie, Combi
5. richyk, Combi, zilver, gechipt (JD)
6. hornet, gechipt
7.

Vul het lijstje aan, met type, kleur en evt. gechipt (en door wie) erbij. Zal een leuk lijstje worden...

richyk

Actief lid

In gebruik:

In afwachting:
3. buelltje, Combi
4. Mickie, Combi
5. richyk, Combi, zilver, gechipt (JD), full Milltek, BMC Airbox, Movit +Ferodo. Productieweek 22.
6. hornet, gechipt
7.

hornet

Nieuw lid

In gebruik:

In afwachting:
3. buelltje, Combi
4. Mickie, Combi
5. richyk, Combi, zilver, gechipt (JD), full Milltek, BMC Airbox, Movit +Ferodo. Productieweek 22.
6. hornet, Combi, zwart, gechipt (Abt), Productieweek 17
7.

Dutch4x4

Senior Member

</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

BMC Airbox, Movit +Ferodo

[/ QUOTE ]

Ook nog? Man, jij pakt 't serieus aan! /forum/images/graemlins/rockon.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: hornet</font><hr />

In gebruik:

In afwachting:
3. buelltje, Combi, blauw
4. Mickie, Combi
7.

[/ QUOTE ]

richyk

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

[/ QUOTE ]

Ook nog? Man, jij pakt 't serieus aan! /forum/images/graemlins/rockon.gif

[/ QUOTE ]

Dutch, als ie straks zo hard kan moet ik ook hard kunnen remmen /forum/images/graemlins/grin.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: buelltje</font><hr />

In gebruik:

In afwachting:
3. buelltje, Combi, blauw
4. Mickie, Combi, blauw, Alpine IVA-W200ri navigatie, alu/chromen dakrails, productieweek 14
7.

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

hornet

Nieuw lid

Heeft er trouwens iemand foto's van een RS met een niet-Skoda-radio? Ben van plan een navigatie-radio te plaatsen en ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien in combinatie met de aluminium panelen. Volgens de dealer zijn er nog geen aluminium din uitsparingen beschikbaar.

smg

Lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

[/ QUOTE ]

Wat zijn dit?

SeriousSas

Nieuw lid

Mickie, waar kan je die chromen dakrails bestelen?

Werkt park distance control nog wanneer je een niet Skoda radio neemt?

Zit zelf te denken om een RS Combi, zwart, chip en Kenwood NV-DX69GA + TMC te bestelen.

Mij lijkt chromen dakrails ook mooier. Ik heb er een gezien bij een duits skoda forum, maar om ze nou in Berlijn te bestellen /forum/images/graemlins/shocked.gifSkodaCommunity.de (zie afbeelding)
rs6.JPG

Heeft er trouwens iemand foto's van een RS met een niet-Skoda-radio? Ben van plan een navigatie-radio te plaatsen en ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien in combinatie met de aluminium panelen. Volgens de dealer zijn er nog geen aluminium din uitsparingen beschikbaar.

[/ QUOTE ]

Nog geen foto's beschikbaar, mijn RS heeft standaard de Stream aan boord en dat paneel is anders van vorm dan wanneer je een Nexus hebt. Dit paneel heeft de dealer in het zilver besteld voor me en dan moet er alleen nog extra paneeltje geplaatst worden maar die is volgens mij niet in het zilver te leveren.

Misschien is zilver spuiten een optie want ik denk dat een zwart afdekplaatje geen gezicht is in combinatie met een zilver paneel.

@SeriousSas

De dakrailing ga ik bestellen via mijn dealer, hij heeft zelf namelijk ook zijn eigen auto voorzien van aluminium (mat) kleurige dakrailing en hij de chromen exemplaren zijn nog in bestelling. De alu versie zag er mooi uit alhoewel ik glimmende rails mooier vindt. Ik weet nog geen prijzen maar als ik deze heb zal ik ze op het forum plaatsen.

Op dit moment heeft de navigatie meer prioriteit voor me t.o.v. de chip (de centjes zijn op /forum/images/graemlins/frown.gif) maar ik zou voor de Abt chip gaan.

Ik ga er zeker vanuit dat de PDS nog werkt maar dat heb ik nog niet uitgezocht misschien zijn er andere forumleden die hier een beter antwoord op hebben.

Uitstekende keuze zoals je van plan bent met je RS!

Dutch4x4

Senior Member

En uiteraard ziet de garage die Abt-chip, want die levert 'm! /forum/images/graemlins/grin.gif

Bovenaan Onderaan