Ik ben nu blijkbaar het plaatsvervangend mikpunt voor de oplichter.
@Desperado Als ik iets kan missen is het de politie wel, meerdere slechte ervaringen met gefrustreerde agenten, waarbij het meest extreme geval een staande houding was voor een verkeerscontrole, waarbij ik uit het niets ineens uit de auto werd getrokken en mishandeld, en vervolgens achteraf ook nog een boete voor een verzonnen verkeersovertreding. Na officiele klacht heeft dat geresulteerd in ontslag van betreffende politiemedewerkers (er waren meerdere soortgelijke klachten van diverse mensen in relatief korte tijd) en seponeren van de boete.
@brepus13 Als je mijn reactie iets beter leest: ik zeg vooral dat het opvallend is dat er geen enkele aanwijzing is, terwijl de bewuste overheids website suggereert dat de website het risico op oplichting serieus vermindert.
@MiDe De individuele agent heeft inderdaad niet veel invloed op het beleid, aan de andere kant hebben hoger geplaatste politieambtenaren via overleg en rapporten wel degelijk invloed op het beleid dat door de overheid wordt gevoerd. Als ik buiten mijn persoonlijke slechte ervaringen met de politie, in het nieuws met regelmaat zie dat politieambtenaren rommelen met geld voor politiefeestjes, gelden voor aanschaf politievoertuigen, en dat bij zware misdaden alles wordt ingezet om een potentiele verdachte veroordeeld te krijgen (tunnelvisie) en dat ontlastend bewijs wordt weggelaten, dan hoop ik dat je ook begrijpt dat ik geen enkel vertrouwen heb in alles wat met politie te maken heeft. En laat duidelijk zijn, dat dit wat mij betreft niet persoonlijk is bedoeld, en een bedrijfsongeval is voor iedereen in elk beroep gewoon een persoonlijke ramp.