Oplichter op Marktplaats

PizzaPieter

Donateur
Wel grappig dat de naam via de link op MP nu Lesi is en jij "elesi" is.
01beed9920dc5cc1ef4805ee2a8a738c.jpg

PizzaPieter

Donateur
Btw: binnen mijn gezien ook al paar keer opgelicht. Kids ingelicht, kijk naar hoe lang ze account hebben, check de reviews en check rekeningnummer.

Zoon wilde Airpods, alles zag er goed uit. 23 jaar actief, goeie reviews, nette communicatie.

Betaald ennnn.......niks.

MP benaderd en die kwamen erachter dat het account van een ander gehacked was en de oplichter dus gebruikte maakte van de goeie naam en ervaringen van een ander. Was niet de eerste keer....

Lesi die nu adverteert via de link, heeft óók allang een account en goeie reviews..

Mmmmm
b3bb05d77efe78971ef5845d752ca92a.jpg

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Ik ontving laatst ook drie SMS berichten met een code van Marktplaats. Na onderzoek samen met mijn zoon, bleek dat je deze berichten ontvangt als iemand met jouw emailadres EN wachtwoord (!!) heeft ingelogd op een onbekende pc. De code via SMS bleek dus de tweestaps-verificatie te zijn....
De code kunnen ze nooit weten, dus dat was mijn geluk.

Gelijk mijn gegevens veranderd. Ook ik ben al 10+ jaar actief op MP met veel goede reviews. Dan ben ik inmiddels een gewild slachtoffer voor mensen met verkeerde intenties...... :(

leon-cupra

Forumguru
@RichTrip , ik krijg soms ook dergelijke beveiligingsmails, maar dat is gewoon omdat ik met een ander toestel van mezelf had ingelogd. Hoeft niet altijd hacking te zijn.

Bovenaan Onderaan