Opties Fabia II

LenK

Forumguru
Er zijn blijkbaar meer mensen die moeite hadden met de opties in de prijslijst.
De nieuwe van 1-4-2008 is duidelijker.

Een regel voor de Classic/Ambiente en een regel voor de Sport/Elegance.

ESP zal in Nederland wel niet zo gauw standaard worden (zoals in Oostenrijk). Want het kost hier € 510 (Classic/Ambiente) en € 460 (Sport/Elegance)

nakharry

Forumguru
Mmmmmm laatste keer dat ik in de folder keek kosten het nog Euro 285,- voor de 1.6 Sport/Elegance, en dat had er ook nog wel bijgekund:1761:

Garoetuhhhh

tomh

Nieuw lid
Ik heb de extra luidsprekers als optie erbij genomen. Ik neem aan dat die in de deuren standaard zijn en dat de optionele luidsprekers in de stijlen naast de voorruit (A stijlen?) zitten? Maar ik ben niet echt te spreken over de geluidskwaliteit van die dingen. Hogere tonen bij volume 14 of meer zijn haast niet om aan te horen. Bij sommige tonen is dit al vanaf volume 12! Een beetje hard naar goede nummers luisteren wordt zo erg frustrerend. Meer mensen hier ervaring mee?

LenK

Forumguru
Nee, in de stijlen zitten de tweeters, die krijg je altijd vanaf de Ambiente.
Als je extra luidsprekers besteld dan zitten die in de achterportieren.

Leuk voor de achterpassagiers maar ook meer bas voor iedereen (want 2x zoveel speaker oppervlak)

Hetzer

Forumguru
Nee, in de stijlen zitten de tweeters, die krijg je altijd vanaf de Ambiente.
Als je extra luidsprekers besteld dan zitten die in de achterportieren.

En dan krijg je daar toch ook 2x tweeters bij voor achter??

Bij de Roomster is dat standaard (Ambiente/Style)= 2x tweeters en 2x boxen voor en 2x tweeters en 2x boxen achter, zal toch wel het zelfde bij de Fabia zijn??

fabiajansen

Nieuw lid
Hoi, NakHarry wanneer heb jij de Fabia besteld? Wij hebben de Fabia combi II sport 1.4 besteld op 18 februari (levertijd 7 tot 8 weken). Ben benieuwd wanneer wij wat horen.

LenK

Forumguru
En dan krijg je daar toch ook 2x tweeters bij voor achter??

Bij de Roomster is dat standaard (Ambiente/Style)= 2x tweeters en 2x boxen voor en 2x tweeters en 2x boxen achter, zal toch wel het zelfde bij de Fabia zijn??

Ja, ik had het een beetje wazig opgeschreven zie ik.

Ambiente = 2 tweeters in de voorstijlen en 2 bass/middenspeakers in de voordeuren.
Samen 4 speakers dus.
Als je 4 extra speakers besteld (of krijgt bij de Sport/Elegance) dan zitten die 4 extra speakers in de achterdeuren (2 tweeters en 2 bass/middenspeakers).

Voorin komt er dus niks bij.

Hetzer

Forumguru
Er zijn blijkbaar meer mensen die moeite hadden met de opties in de prijslijst.
De nieuwe van 1-4-2008 is duidelijker.

Een regel voor de Classic/Ambiente en een regel voor de Sport/Elegance.

ESP zal in Nederland wel niet zo gauw standaard worden (zoals in Oostenrijk). Want het kost hier € 510 (Classic/Ambiente) en € 460 (Sport/Elegance)

Het verbaast me steeds meer dat er geen ESP standaard op de Ambiente of Sport zit, op mijn Roomster Style zit het wel , toch vreemd!

LenK

Forumguru
Het verbaast me steeds meer dat er geen ESP standaard op de Ambiente of Sport zit, op mijn Roomster Style zit het wel , toch vreemd!
Bij de Roomster is het inmiddels ook wegbezuinigd.
Net als bij de Fabia II is het alleen standaard op de 1.6 automaat.

EdK

Forumguru

Ik denk dat je een fout maakt Hetzer !! Op de Roomster Style was en is ESP nooit standaard geweest maar altijd een optie geweest !!

Wat wel standaard bij de Roomster Style is geweest buiten het ABS om is het ASR !!
Dit zit bij mijn Roomster Style er ook van begin op, en ik heb overwogen bij aanschaf om toendertijd ESP erbij te nemen maar vond de prijs niet in verhoudeing staan !

Hetzer

Forumguru
Ik denk dat je een fout maakt Hetzer !! Op de Roomster Style was en is ESP nooit standaard geweest maar altijd een optie geweest !!

Wat wel standaard bij de Roomster Style is geweest buiten het ABS om is het ASR !!
Dit zit bij mijn Roomster Style er ook van begin op, en ik heb overwogen bij aanschaf om toendertijd ESP erbij te nemen maar vond de prijs niet in verhoudeing staan !

Hey toppie dan was dat dus een extra op mijn Style!!!! (toen ik hem kocht was dat een paar maanden oud demo-model), altijd leuk op te weten.

@Edk;Is het ASR dus ook niet meer standaard op de Ambiente?

nakharry

Forumguru
Volgens was die 285,- EX BTW, check de huidige folder maar eens.
Er staat in mijn boekje onder het kopje veiligheid en dan de 3e regel, echt euries 285,- incl. BPM en BTW. Heb net de nieuwe folder gedownload en daar is het idd Euries 460,- incl BPM en BTW.......Bizar toch !!!!!!Ben benieuwd of er nog meer gewijzigd is?

Garoetuhhhhh

nakharry

Forumguru
Hoi, NakHarry wanneer heb jij de Fabia besteld? Wij hebben de Fabia combi II sport 1.4 besteld op 18 februari (levertijd 7 tot 8 weken). Ben benieuwd wanneer wij wat horen.
Hey FabiaJansen,

Ik heb hem op Zaterdag 16 February besteld en kan hem morgen (9 April) ophalen, das 7,5 weken, niet slecht dacht ik zo. Volgens mijn dealer hoeft het echt niet langer dan 8 weken te duren....ik zou die van jou nog maar eens bellen dan :shocked:

Garoetuhhhh

LenK

Forumguru
Weet iemand of je die schotjes waarmee je in bagageruimte een bakje kunt maken achter de beide achterwielen los kunt krijgen.
Onderdeel van de optie "Opbergpakket" uit de prijslijst.

EdK

Forumguru
Weet iemand of je die schotjes waarmee je in bagageruimte een bakje kunt maken achter de beide achterwielen los kunt krijgen.
Onderdeel van de optie "Opbergpakket" uit de prijslijst.

Als je dat half ronde ding bedoeld wat is begonne met de Roomster ?
Die haak je er zo uit , dus even iets omhoog trekken en dan uit de sleuven !

LenK

Forumguru
Als je dat half ronde ding bedoeld wat is begonne met de Roomster ?
Die haak je er zo uit , dus even iets omhoog trekken en dan uit de sleuven !
Hoe mooi is de taal. Met los krijgen bedoelde los te verkrijgen/kopen bij de dealer :xyxthumbs:

EdK

Forumguru
Hoe mooi is de taal. Met los krijgen bedoelde los te verkrijgen/kopen bij de dealer :xyxthumbs:

was niet echt uit je tekst op te maken !! Maar zullen ongetwijfeld verkrijgbaar zijn !! Uiteraard weer te duur voor wat je krijgt !!!

Bovenaan Onderaan