Opzet nazomermeeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joske

Forumguru
Modbreak: niet de hele voorgaande posting quoten. Lees de forum regels daarover.
gaan we doen van zodra het concreet is, op dit moment is dat (jammer genoeg) het nog niet. Dit afhankelijk van factoren die ik niet in de hand heb, had het liever anders gezien maar de feiten zijn er nu eenmaal.

Laatst bewerkt door een moderator:

dirkkroneman

Forumguru
Okido! Ik wil graag aanwezig zijn! Heb het er wel voor over om naar Nuenen te komen ;) Gezien het succes van afgelopen meeting, zie ik jullie graag weer :) (Hopelijk dan al in het voorjaar indien mogelijk). Ik hoor het wel als er een datum geprikt kan worden!

Kiswum

Forumguru
Ik ben donderdag even bij Vagtechniek langs geweest om het terrein nog even te bekijken en om een vraag te stellen.
Ik wilde weten wat de mogelijkheden waren voor mensen die net zo'n auto hebben als ik.
Het is officieel; de 1.6 mpi zullen zij niet kunnen/willen tunen, doordat er met deze motor weinig tot geen winst te behalen valt voor de motor. Wellicht is maar net 5% haalbaar, maar Lucas gaf aan dat dat zonde is voor het geld en dat ze het daardoor niet zullen uitvoeren.

Cordoba

Forumguru
@Kiswum dat is ook typisch voor Vagtechniek, als ze iets zonde van de moeite/geld vinden zeggen ze dat ook gewoon.

Gezien dat je langs de zijkant van het pand naar de achterkant kun komen met daar aardig wat parkeerruimte? (zie foto)
21012014124.jpg

Kiswum

Forumguru
Een goede en eerlijke verkoper zegt dat eerlijk. Een + punt voor Vagtechniek!
Ik heb een filmpje gemaakt waarbij je de omgeving bij Vagtechniek goed kunt zien. Ik zal het filmpje zo meteen uploaden..
Link:

Laatst bewerkt:

Kiswum

Forumguru
Het is jammer dat ik niet kon zien hoeveel ruimte er achter het gebouw was. Ik had er anders graag foto's van gemaakt.

Cordoba

Forumguru
Ik zag op het filmpje dat je linksaf het doodlopende stukje weg ingereden bent, door vanaf de 'Helmondweg' (A270), wat langer richting Geldrop te rijden hoef je minder door kleine straatjes in Eeneind. Je blijft dan vanaf de A270 de weg naar Geldrop volgen, over de eerste 'rotonde' rechtdoor, je ziet dan aan de overkant van de weg tankstation/Skoda dealer, het spoor over en bij volgens 'rotonde' rechtsaf industrieterrein op, 1e rechts, en weer 1e rechts het doodlopende stukje in, en dan zie je Vagtechniek zo voor je.

Met google street view of satellietbeeld, kun je het wel zien, maar eigenlijk alleen als je goed weet hoe de situatie zit, als je dat niet behoorlijk goed weet, zijn de google beelden te onscherp/van te ver weg (zijn vanaf Collse Hoefdijk wel enigzins te zien als je het weet).

Kiswum

Forumguru
Bedankt @Cordoba, achteraf gezien was ik inderdaad te vroeg die straat in gereden, dit keer dit ik het op gevoel en zonder navigatie(maar dit was wel de route die Sygic aangaf). Dit was de 2e keer dat ik er naartoe was gereden. De laatste keer was bij de verkoop van mijn vorige auto ;)

Ik heb overigens ook alvast op de trouw+freest locatie gekeken hoe het ervoor stond.
bahapeza.jpg

a5evavuh.jpg

Joske

Forumguru
Misschien moet je gewoon je bruiloft op locatie van de meeting doen :D

je vraagt een dealer of ie al zijn auto's buiten zet et voila: een zaal moet je al niet meer huren!

plus al die genodigden van het Skodaforum hebben ineens iets om over te praten ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan