Opzet nazomermeeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hetzer

Forumguru
@Kensei , is reeds bezig met het opzetten van de officiële forum voorjaarsmeeting.
Stuur hem anders even een PM, mss dat het e.a.a gecombineerd kan worden.

ertromp

Forumguru
Om alvast in de stemming te komen want we zijn hier tenslotte ook van de lijstjes:
Let wel er is nog geen datum/locatie bekend maar meer om het beeld te krijgen wie er serieus interesse heeft.

Vermogensrun:

1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:

Ik kom gewoon langs!:

1: ertromp
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:

Kopieer bovenstaande lijst in je post en vul je naam in!

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
even een update

ik heb reeds een positief mailtje terug gekregen van VAG-Techniek, daar ga ik morgen eens mee bellen om te horen hoe zij het juist zien. Ze zullen me vast ook vragen hoeveel gegadigden er zijn, dus het lijstje van Erik (@ertromp) is best een goed idee. Dus normaal gesproken zal ik morgen een initiële prijs hebben en dan afhankelijk van het aantal deelnemers vermoed ik dat deze prijs nog wel kan zakken.

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat JD geen optie meer is. Eerst moet iets concreets zijn alvorens andere opties geschrapt worden.

En ik ga er van uit dat we het terug op een ZATERDAG laten plaatsvinden? Normaal voor 80% van de mensen geen probleem, ik behoor tot die andere 20% dat perse in ploegen wil werken :D (maar ik neem wel vakantie indien nodig ;) )

Vermogensrun:

1: Joske
2: Mike (Skoda 1.8T)
3:
4:
5:

Ik kom langs

2: Gieltje
3: henriz
4: internetboarder ( misschien run)
5:

Cordoba

Forumguru
Eerlijk gezegd vind ik Vagtechniek voor dít jaar een betere optie dan JD: JD zit niet zover van de locatie van afgelopen jaar van TVS af. Om te zorgen dat niet weer dezelfde mensen ver moeten rijden, zou ik óf voor een centrale locatie proberen te zorgen, óf in elk geval voor een andere regio zodat andere mensen een 'thuis-wedstrijd' hebben. Overigens als je voor Vagtechniek kiest, mag je er vanuit gaan dat de meeting op zondag is: diverse fora die een meeting hebben gehad bij Vagtechniek, was dat de laatste jaren steeds op zondag, omdat ze op zaterdag gewoon erg druk zijn met reguliere klanten/onderhoud.

Joske

Forumguru
@Cordoba

jij bent reguliere klant bij VAG zeker? Kan misschien nog van pas komen in de "contacten" ;)

goed, ik hou zondag in het achterhoofd!

Antera

Donateur
Ik vind het overal goed.

Celltemp lijkt me zeker geen verkeerde keuze en zijn aardige gasten daar
JD zeker goed optie
Vagtechniek ........................

Vermogensrun:
3: Mark (Skoda 1.8T) onder voorbehoud nog even
4:
5:

Ik kom langs

5:

VCDS Aanpassingen:
1. Antera
2. ertromp??????

ertromp

Forumguru
Vraagtekens bij VCDS aanpassingen weg. Doen we gewoon :D

Vermogensrun:

3: Mark (Skoda 1.8T) onder voorbehoud nog even
4:
5:

Ik kom langs

5:

VCDS Aanpassingen:
1. Antera
2. ertromp

Cordoba

Forumguru
@Joske: ik ga dinsdag naar Vagtechniek en kom er nu een jaar of 4-5, maar via andere fora 2x daar een meeting gehad, maar weet dat ook andere fora er geweest zijn voor meetings.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan