CDK
Forumguru
Lees je het forum in tapatalk? Daar sta je niet op, maar in de gewone webbrowser wel, storing???Nu sta ik niet meer op de lijst
Lees je het forum in tapatalk? Daar sta je niet op, maar in de gewone webbrowser wel, storing???Nu sta ik niet meer op de lijst
Het was me ook al opgevallen, vandaarHmmm.. inderdaad via Tapatalk (sinds vanochtend ook een ander icoontje.. was even schrikken ).. vaag nou goed ik kijk nu via browser en ik sta er nog bij
ja je moet alert blijven met die lijstjes hoor!@Sparkie, je hebt de verkeerde lijst gekopieerd ik sta er nu weer ovb op, ik zal hem zelf weer corrigeren
Edit: ondertussen aangepast
maar @Blackokkie2 was de dader
De meeting met BBQ staat dus vast en de tuning en rollenbank aktie is nog een vraagteken dus??.....@allen
de titel van het topic is bij deze ook aangepast!
Bij het zien van het filmpje en dan vooral het geluid erbij van wat de motor/uitlaat produceert komt qua geluid aardig overheen hoe mijn 1.8 20VT klonk toen die op de bank stond. Op zich natuurlijk niet vreemd aangezien het 1.8T blok door audi is ontwikkelt
Een Citigo produceert meer geluidHier had best een knipoog bij gemogen denkik.........heb zo'n gevoel dat die 4.2 V8 net iets anders klinkt
Maar het is toch wel degelijk een V8...Een Citigo produceert meer geluid