Opzet nazomermeeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flem_nl

Forumguru
Vermogensrun:

1: Joske
2: Mike (Skoda 1.8T)
3: Mark (Skoda 1.8T) (OVB )
4: Corné
5: Internetboarder (OVB )
6: Rem82Sch (OVB )
7: Blackokkie2 (OVB )
8: Luuk Thijssen (OVB )
9: Pendragon (OVB ) wil graag prijs weten
10: Kippie-style (OVB ) getuned en chip op maat
11: Flem_nl

Ik kom langs

2: ertromp
4: Gieltje
5: henriz
6: internetboarder
7: Desperado (OVB )
8: Peter-036 (OVB )
9: Corné
10: Jee13
11: R.Heikamp (OVB )
12: Rem82Sch (OVB )
13: Blackokkie2 (OVB, hangt van datum af)
14: Sparkie (OVB )
15: Luuk Thijssen (OVB )
16: Andrehj
17: Kiswum
18: Pendragon
19: Cordoba (OVB)
20: Kippie-Style (OVB)
21: Flem_nl

VCDS Aanpassingen:

1: Antera
3: Jee13
4: Falcon (na juni ivm levering O3)

Joske

Forumguru
img.php
Vagtechniek beschikt over een professione Superflow AutoDyn 880E AWD vermogenstestbank, welke gebruikt wordt voor chiptuning, testen en diagnoses.

rollenbank_leeg.jpg

Specificaties
  • Aandrijving: Permanent vierwiel
  • Rem: Wervelstroomrem centraal geplaatst
  • Roldiameter 107cm
  • Maximum meetvermogen 2500 PK
  • Maxium snelheid 322 km/u
  • Vermogen koeling 22 KW
Prijzen

• Losse vermogensmeting 95,- euro
    Deze meting bestaat uit een verliesmeting en twee vermogensmetingen. U krijgt de vermogensmeting op papier of per e-mail mee.
  • Meerprijs vermogensmetingen tijdens chiptuning op maat 100,- euro bovenop de prijs voor de chiptuning
    Zie hier voor prijzen van chiptuning
  • Afhuren per uur 150,- euro
    Het afhuren van de rollenbank is altijd incl personeel, er kunnen diverse metingen gedaan worden tijdens het rollen, bv lambda-waardes, OBD-waardes, Scope-metingen etc.

Falcon

Donateur
Vermogensrun:

Ik kom langs

22: Falcon (na juni ivm levering O3)

VCDS Aanpassingen:

Hetzer

Forumguru
Vermogensrun:

Ik kom langs

22: Falcon (na juni ivm levering O3)
23: Hetzer ( Fabia Monte Carlo 1.2 TSI)

VCDS Aanpassingen:

5: Hetzer ( Fabia Monte Carlo 1.2 TSI)

CDK

Forumguru
Vagtechniek beschikt over een professione Superflow AutoDyn 880E AWD vermogenstestbank, welke gebruikt wordt voor chiptuning, testen en diagnoses.
Zie hier voor prijzen van chiptuning
Mooie vermogensbank :thumbsup:, daar wil ik graag een keertje misbruik van maken :D maar wat een "rare" prijzen zeg! als een TDI zo goedkoop kan, dan moet dat bij een TSI ook kunnen, die verschillen vind ik persoonlijk te groot, kopen ze die chiptuning voor TSI's extern in dat iemand weet? dat zou namelijk wel het prijsverschil verklaren....

CDK

Forumguru
@Corné de Kluijver

mij hebben ze verteld dat ze al hun software zelf schrijven, daarom dat een tuning bij hun 2 uur tot zelfs 3 uur kan duren voor de moeilijkere ECU's ;)
om een ecu te kraken hebben ze waarschijnlijk nog wel langer nodig, maar ik probeer te bedenken waar die ruim 200 euro prijsverschil in zit tussen TDI en TSI, dat heb ik nog bij geen enkele andere gerenommeerde tuner gezien...., maar die dieseltjes zijn in elk geval lekker tegen Skoda prijzen te chippen :deuk:

Tallguy

Forumguru
@Kensei , is reeds bezig met het opzetten van de officiële forum voorjaarsmeeting.
Stuur hem anders even een PM, mss dat het e.a.a gecombineerd kan worden.
Ik was het wel van plan, maar is de afgelopen tijd tot stilstand gekomen omdat ik door een hernia geveld ben. Op zeer korte termijn zie ik ook niet de kans om nog wat aan die voorjaarsmeeting te kunnen doen...Kortom, als er een ander initiatief is, ga dan gerust daarmee aan de slag voor een voorjaarsmeeting. Ik zie mezelf nl de komende 1-2 maanden nog niet dusdanig rondlopen en rondrijden dat ik een meeting op tijd kan regelen (denk aan april/mei).

CDK

Forumguru
Ik was het wel van plan, maar is de afgelopen tijd tot stilstand gekomen omdat ik door een hernia geveld ben. Op zeer korte termijn zie ik ook niet de kans om nog wat aan die voorjaarsmeeting te kunnen doen...Kortom, als er een ander initiatief is, ga dan gerust daarmee aan de slag voor een voorjaarsmeeting. Ik zie mezelf nl de komende 1-2 maanden nog niet dusdanig rondlopen en rondrijden dat ik een meeting op tijd kan regelen (denk aan april/mei).
Beterschap en sterkte!! van mijn kant.

Kiswum

Forumguru
Veel sterkte Kensei! Ik hoop dat een operatie niet nodig is, maar dat je er met fysiotherapie er alsnog bovenop kan komen!

Desperado

Forumguru
Als je net zoveel geluk hebt als mijn vrouw loop je sneller weer rond dan je denkt, al zal het volledige herstel nog wel flink wat tijd nodig hebben. Beterschap en sterkte!

Joske

Forumguru
en was er al iets halvelings geregeld met een garagehouder of dusdanig dat een ander kan inpikken/overpakken om toch nog een voorjaarsmeeting op te zetten?

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
en was er al iets halvelings geregeld met een garagehouder of dusdanig dat een ander kan inpikken/overpakken om toch nog een voorjaarsmeeting op te zetten?
Dat zou toch wel leuk zijn ja...., geen andere mods of vrijwilligers die dit willen oppakken???

Hetzer

Forumguru
Wil best wat in de organisatie doen, maar nemen we vag-techniek als uitgangspunt??
Zijn er überhaupt daar al contacten meegeweest ??

Joske

Forumguru
Wil best wat in de organisatie doen, maar nemen we vag-techniek als uitgangspunt??
Zijn er überhaupt daar al contacten meegeweest ??
ik ben inderdaad volop in onderhandelingen met Vag Techniek, er zijn al prijzen voorgesteld etc. Maar aangezien het voor mij nog niet concreet genoeg is, heb ik ze nog niet gepost.
Plus eigenlijk het feit dat ik deze meeting in ogen had voor na de zomer? Zou moeten bekijken of dat nog haalbaar is om het nu "direct" te laten plaatsvinden.

Kiswum

Forumguru
Om verwarring te voorkomen. De vag-techniek meeting is aan het einde van de zomer.
De voorjaarsmeeting is iets voor de lente. Mocht hiervan nog niets bekend zijn, dan wil ook wel assisteren, maar ik weet niet of ik het geheel op kan pakken.
Assistentie van mijn kant wil ik in ieder geval ook alvast verlenen voor de vag-techniek meeting. Ik kan er na mijn werk eventueel makkelijk naartoe rijden, het is voor mij 15 minuutjes verderop.

p.s. als er demo auto's nodig zijn, ik heb er nog 1 tegoed van Verdaat, de Octavia RS zag er prima uit in de showroom ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan