CDK
Forumguru
GefixtEn nu sta ik daar dan twee keer
GefixtEn nu sta ik daar dan twee keer
320 km per uur en Max 2500pk, lukt nog net voor dat scheurijzer van je?Ja leuk, ik wil NOG harder.... Grapje .
Maar voordat ik langskom, is na te gaan wat die rollenbank maximaal kan hebben?
Mooie vermogensbank , daar wil ik graag een keertje misbruik van maken maar wat een "rare" prijzen zeg! als een TDI zo goedkoop kan, dan moet dat bij een TSI ook kunnen, die verschillen vind ik persoonlijk te groot, kopen ze die chiptuning voor TSI's extern in dat iemand weet? dat zou namelijk wel het prijsverschil verklaren....Vagtechniek beschikt over een professione Superflow AutoDyn 880E AWD vermogenstestbank, welke gebruikt wordt voor chiptuning, testen en diagnoses.
Zie hier voor prijzen van chiptuning
om een ecu te kraken hebben ze waarschijnlijk nog wel langer nodig, maar ik probeer te bedenken waar die ruim 200 euro prijsverschil in zit tussen TDI en TSI, dat heb ik nog bij geen enkele andere gerenommeerde tuner gezien...., maar die dieseltjes zijn in elk geval lekker tegen Skoda prijzen te chippen@Corné de Kluijver
mij hebben ze verteld dat ze al hun software zelf schrijven, daarom dat een tuning bij hun 2 uur tot zelfs 3 uur kan duren voor de moeilijkere ECU's
Ik was het wel van plan, maar is de afgelopen tijd tot stilstand gekomen omdat ik door een hernia geveld ben. Op zeer korte termijn zie ik ook niet de kans om nog wat aan die voorjaarsmeeting te kunnen doen...Kortom, als er een ander initiatief is, ga dan gerust daarmee aan de slag voor een voorjaarsmeeting. Ik zie mezelf nl de komende 1-2 maanden nog niet dusdanig rondlopen en rondrijden dat ik een meeting op tijd kan regelen (denk aan april/mei).@Kensei , is reeds bezig met het opzetten van de officiële forum voorjaarsmeeting.
Stuur hem anders even een PM, mss dat het e.a.a gecombineerd kan worden.
Beterschap en sterkte!! van mijn kant.Ik was het wel van plan, maar is de afgelopen tijd tot stilstand gekomen omdat ik door een hernia geveld ben. Op zeer korte termijn zie ik ook niet de kans om nog wat aan die voorjaarsmeeting te kunnen doen...Kortom, als er een ander initiatief is, ga dan gerust daarmee aan de slag voor een voorjaarsmeeting. Ik zie mezelf nl de komende 1-2 maanden nog niet dusdanig rondlopen en rondrijden dat ik een meeting op tijd kan regelen (denk aan april/mei).
en was er al iets halvelings geregeld met een garagehouder of dusdanig dat een ander kan inpikken/overpakken om toch nog een voorjaarsmeeting op te zetten?Ik was het wel van plan, maar is de afgelopen tijd tot stilstand gekomen omdat ik door een hernia geveld ben. Op zeer korte termijn zie ik ook niet de kans om nog wat aan die voorjaarsmeeting te kunnen doen...Kortom, als er een ander initiatief is, ga dan gerust daarmee aan de slag voor een voorjaarsmeeting. Ik zie mezelf nl de komende 1-2 maanden nog niet dusdanig rondlopen en rondrijden dat ik een meeting op tijd kan regelen (denk aan april/mei).
Dat zou toch wel leuk zijn ja...., geen andere mods of vrijwilligers die dit willen oppakken???en was er al iets halvelings geregeld met een garagehouder of dusdanig dat een ander kan inpikken/overpakken om toch nog een voorjaarsmeeting op te zetten?
ik ben inderdaad volop in onderhandelingen met Vag Techniek, er zijn al prijzen voorgesteld etc. Maar aangezien het voor mij nog niet concreet genoeg is, heb ik ze nog niet gepost.Wil best wat in de organisatie doen, maar nemen we vag-techniek als uitgangspunt??
Zijn er überhaupt daar al contacten meegeweest ??