CDK
Forumguru
In de nazomer zijn er weer een berg O3's afgeleverd, kunnen die ook komenZou moeten bekijken of dat nog haalbaar is om het nu "direct" te laten plaatsvinden.
In de nazomer zijn er weer een berg O3's afgeleverd, kunnen die ook komenZou moeten bekijken of dat nog haalbaar is om het nu "direct" te laten plaatsvinden.
goh..Ideetje: minimaal 1 tour meeting en 1 tuning meeting per jaar
Als er nog geen plannen zijn, dan kan in het voorjaar een touring meeting (mergellandroute) worden, maar het nadeel is dan wel dat het 2x in het zuiden van het land plaats zou vinden. Voor mij geen probleem, maar wellicht niet fair voor de mensen die boven Utrecht wonen.
Mooie vermogensbank , daar wil ik graag een keertje misbruik van maken .
goh..
tijd voor een nieuwe poll me dunkt!
Daarvoor kunnen we ook teruggrijpen op de discussie rond een recente poll - zie hier...tijd voor een nieuwe poll me dunkt!
"Waar mag de volgende VOORJAARSmeeting doorgaan"
Wat je er vooral aan kun zien, is dat de meningen nogal verdeeld zijn. De 15 genoemde locaties hebben tot nu toe samen 120 stemmen gekregen, oftewel 8 gemiddeld. Ik denk dat je niet simpelweg voor de hoogste score zou moeten kiezen, maar naar alle drie opties van 12 of meer stemmen (= minstens 150% van het gemiddelde) zou moeten kijken.In deze poll komt Utrecht het beste uit de bus (tot op heden).