Opzet nazomermeeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joske

Forumguru
inderdaad en misschien (hopelijk hopelijk) is tegen dan de ECU ook gekraakt van de O3's.. want dat is jammer genoeg momenteel nog niet mogelijk via OBD. Maar ze zijn wel bezig met leveranciers (van hardware/software) om de ECU te kunnen uitlezen, bewerken en terug inladen. Dus, inderdaad, best nog even wachten met de VAG-Techniek meeting! :) ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Kiswum

Forumguru
Ideetje: minimaal 1 tour meeting en 1 tuning meeting per jaar ;)
Als er nog geen plannen zijn, dan kan in het voorjaar een touring meeting (mergellandroute) worden, maar het nadeel is dan wel dat het 2x in het zuiden van het land plaats zou vinden. Voor mij geen probleem, maar wellicht niet fair voor de mensen die boven Utrecht wonen.

Joske

Forumguru
Ideetje: minimaal 1 tour meeting en 1 tuning meeting per jaar ;)
Als er nog geen plannen zijn, dan kan in het voorjaar een touring meeting (mergellandroute) worden, maar het nadeel is dan wel dat het 2x in het zuiden van het land plaats zou vinden. Voor mij geen probleem, maar wellicht niet fair voor de mensen die boven Utrecht wonen.
goh..

tijd voor een nieuwe poll me dunkt! :D

"Waar mag de volgende VOORJAARSmeeting doorgaan"

laat je gaan @Kiswum :thumbsup:

Joske

Forumguru
maar dat was zo wat een poll voor de najaarsmeeting? of je kan daar natuurlijk ook de resultaten uit puren voor een voorjaarsmeeting natuurlijk. Oh en niemand heeft gezegd dat je dat moet doen é ;) @Kiswum

• Leuk

Canon-Eye

Forumguru
tijd voor een nieuwe poll me dunkt!
"Waar mag de volgende VOORJAARSmeeting doorgaan"
Daarvoor kunnen we ook teruggrijpen op de discussie rond een recente poll - zie hier...

Anders gaan al die polls door elkaar lopen.
"Wie aan twee mensen vraagt hoe laat het is, zal de juiste tijd niet weten..." :)

• Leuk

Kiswum

Forumguru
In deze poll komt Utrecht het beste uit de bus (tot op heden). Wat mij betreft is die omgeving prima, hierdoor heb je niet 2 meetings in dezelfde omgeving.
Is er iemand bekend met toertochten of meetings in de omgeving van Utrecht?

Tallguy

Forumguru
Offtopic: Operatie is er al geweest en ben bezig met herstel.

Ontopic: Ik had wel al wat contacten gelegd met een dealer in Ede voor een meeting, en hij was niet onwelwillend, maar ik ben bang dat er voor mij te weinig tijd resteert momenteel (zeg nooit 'nooit'). Ik had nl een route in gedachten vanuit Ede, door de Veluwe richting Garderen/Kootwijkerbroek. Ik moet echt in februari dan kijken of ik dusdanig opgeknapt ben dat ik het nodige weer kan oppakken, maar pin me er niet op vast.

Kiswum

Forumguru
Bedankt voor de update Kensei en nogmaals veel sterkte!

Ede is inderdaad een mooie locatie, vooral als je door de Veluwe wilt rijden. Ik heb zelf niet echt de kennis en kunde in die omgeving om het zelfstandig op te pakken, maar ik wil eventueel wel met deze meeting meehelpen.

• Leuk

Canon-Eye

Forumguru
In deze poll komt Utrecht het beste uit de bus (tot op heden).
Wat je er vooral aan kun zien, is dat de meningen nogal verdeeld zijn. De 15 genoemde locaties hebben tot nu toe samen 120 stemmen gekregen, oftewel 8 gemiddeld. Ik denk dat je niet simpelweg voor de hoogste score zou moeten kiezen, maar naar alle drie opties van 12 of meer stemmen (= minstens 150% van het gemiddelde) zou moeten kijken.
Daarbij in de overwegingen wat praktische zaken meenemend, zoals
  • waar waren voorgaande meetings en wat is het plan voor de volgende, indien al bekend (liefst een wat andere omgeving dus);
  • wat zijn de mogelijkheden voor een interessant/fotogeniek toertochtje dat voor een groot deel van de deelnemers nieuw is;
  • is er een (dealer- of ander autogerelateerd) bedrijf dat kan en wil helpen faciliteren;
  • ?
Er zijn natuurlijk ook nog 9 stemmen uitgebracht op de optie "ik vind alles goed", maar die kunnen in dit verband even buiten beschouwing blijven.

• Leuk

Canon-Eye

Forumguru
Nee, gewoon nuchter een shortlistje destilleren uit de poll en een paar voor de hand liggende criteria aanleggen, anders zie je door de bomen het bos niet meer.

Maar ja, als je een proces in logische stapjes gaat beschrijven ziet het er al snel "wetenschappelijk onderbouwd" uit. Het Dr Klavan-effect heette dat bij Koot & Bie, geloof ik.
Heb ik in mijn werk ook vaak profijt van gehad, trouwens... :jaja:

• Leuk

Cordoba

Forumguru
Plan van Kensei ziet er ook goed uit, maar afstand is te groot voor mij om goede voorbereidingen te kunnen doen. Mergellandroute als globale lokatie gaat ook nog wel (ligt toch pakweg 100 km bij Vagtechniek vandaan, maar als het ook betekent eerst er naar toe rijden en dan nog 100 km rijden, wordt het voor mensen die al ver moeten rijden naar het startpunt wel heel veel rijden. Ik denk dat dan een groot deel 200+ km moet rijden naar het startpunt, daar nog 100 km toerrit bij en dan nog 200+ km terug dan wordt het wel behoorlijk veel, zeker voor mensen die bijvoorbeeld uit het noorden komen en zonder toerrit al iets van 500 km van en naar de meeting moeten rijden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan