Flierefluiter
Actief lid
Kan t motorruim zelf zijn ivm de aanzuiging van cabinelucht tussen motorkap en voorruit
check aldaar met oordopjes in ^^
Kan ook simpelweg slechte rubbers zijn van de achterklep die niet meer afdichten - loop die na of ze nog heel en soepel zijn
Als je t nog nooit hebt gedaan bestel een nieuw Bosch interieurfilter en vervang de oude - stofzuiger erbij met smalle tuit om erbij te houden wanneer je die loshaalt ivm mogelijk schimmels etc kapje op je mond ook geen slecht idee - zit in de passagier voetruimte aan de onderkant van het dashboard links naast de middenconsole - schuifjes naar t midden verplaatsen dan dekseltje naar beneden trekken dan aan t plastic frame van t filter t filter naar beneden eruit trekken met de stofzuiger erbij..
Interieurfilter BOSCH 1 987 432 057 Normaal pollenfilter geen koolstof gaat langer mee.
Dat eerste snap ik niet helemaal.
Rubbers achter zijn in goede staat.
Stank komt echt via luchtroosters naar binnen (als ik hem uitzet gebeurt er niks)
Maar jij denkt dat het door een verstopt interieurfilter komt als ik het goed begrijp? Dan ga ik die maar eens bestellen.