@Chris, die betreffende persoon aldaar zorgt voor heel veel irritaties, niet alleen bij mij, ook bij mijn buurman die een Skoda reed en nu een Opel..
Die beste man heeft gewoon totaal geen idee dat je met klanten=mensen te maken hebt. Ik rijd overigens nog steeds een Skoda en mag daar binnenkort weer naartoe hiep hoi, ik verheug me nu al op een 3-voudig bezoek voor m'n elektrische stoel verstelling.. Een kleine greep uit mijn persoonlijke frustratie:
3x auto brengen voor een carkit probleem, mensen konden me niet verstaan. Na de 3e poging nog niet opgelost, bel ik de man in kwestie vanuit de auto. zegt ie sorry ik kan je niet verstaan. Ja deuh, daar heb ik gvd m'n auto 3x voor gebracht pannenkoek
Ander voorbeeld, auto trilt antwoord van meneer oe dat kan wel eens met cuppende banden te maken hebben, kun je even langskomen. Tuurlijk, ik erlangs hij voelen banden zijn inderdaad gecupt, maken we even een afspraak voor. Auto 2e keer gebracht wordt ik gebeld dat de monteur een proefrit heeft gemaakt en het niet kan reproduceren, of ik even mee wil rijden. Ja hoor, ik heb verder geen baan ofzo, ik kom graag nog een keer. Proefrit gemaakt met de monteur erbij, ja nu merk ik het ook. (van te voren duidelijk aangegeven dat het tussen de 100 en 120 km/uur merkbaar was). Uiteindelijk werden er alsnog nieuwe banden gemonteerd..
En zo kan ik helaas nog wel een paar voorbeelden noemen..
Voor mij is een andere dealer niet echt handig, daar moet ik voor gaan reizen, hoewel ik nu langs Tiel kom dagelijks wellicht is het daar beter.
Soortgelijke ervaringen heb ik nu inmiddels bij 3 dealers (in Den Bosch, Nijmegen en Utrecht). Toen we nog in Den Bosch woonde ben ik eens naar Waalwijk gegaan, kleine dealer, die begreep wel dat je met dienstverlening klanten kunt binden, maar ja, dat is nu 60 km verderop.. In de regio Nijmegen ben je redelijk gedwongen om naar de dealer in Nijmegen te gaan.