zoveel joh? Dat is lang zeg. Ik weet dat diesels een andere afstelling hebben bij het inrijden, benzine misschien ook, zodat er niet het volle vermogen uit komt, maar 20K kilometers, dan zou ik een jaar bezig zijn....De 1.6 is inderdaad wat tam, maar (zeker als je er alleen in zit) ook nog "sportief" te rijden. Het duurde bij mij ook zo'n 20 dkm voordat ie echt los kwam..
Nee, daarom rijd ik ook geen diesel meer, maar desondanks zal je toch wel ongeveer een half jaar over 20K doen met een diesel.@B.Stuurder Als je 20k per jaar rijdt heeft een diesel ook niet zo gek veel meerwaarde
Nou een half jaar is wel erg lang. Voor mij is het 20K in iets van 3 maanden. Dat is geen slechte inrij periode.Nee, daarom rijd ik ook geen diesel meer, maar desondanks zal je toch wel ongeveer een half jaar over 20K doen met een diesel.
80.000 km per jaar vind ik nogal wat. Dan kom je bijna je auto niet meer uit.Nou een half jaar is wel erg lang. Voor mij is het 20K in iets van 3 maanden. Dat is geen slechte inrij periode.
Moet wel zeggen dat na 8 weken ik pas op 8K zit dus valt beetje tegen nog.. Maar dat ik niet merk dat de S3 1.6 anders rijdt dan mijn vorige auto met 180K. (motorisch gezien dan) dus echt afgeknepen lijkt ie me niet.
Vertegenwoordigers v bakkerijgrondstoffen die bij mij komen halen dat ook vlot. Ze doen 25 bakkers per dag.80.000 km per jaar vind ik nogal wat. Dan kom je bijna je auto niet meer uit.
Ahum, volgens mij maak je een rekenfoutje. 8k in 8 weken is 1k per week. 52 weken in een jaar, is 52k per jaar.80.000 km per jaar vind ik nogal wat. Dan kom je bijna je auto niet meer uit.
Hij zegt 20k in drie maanden. Er gaan 4 keer 3 maanden in een jaar en 4 keer 20k is 80k, toch?Ahum, volgens mij maak je een rekenfoutje. 8k in 8 weken is 1k per week. 52 weken in een jaar, is 52k per jaar.
Tis mijn collega, ik weet hoeveel hij rijdt per jaarHij zegt 20k in drie maanden. Er gaan 4 keer 3 maanden in een jaar en 4 keer 20k is 80k, toch?
Later merkt hij inderdaad op dat hij 8k in 8 weken heeft gereden, maar ook dat dit opmerkelijk weinig is. Dus ik ga er vanuit dat hij normaal toch die 20k in drie maanden rijdt.
Ik zie er misschien dom uit, maar in werkelijkheid valt dat best wel mee hoor
Zoals altijd heeft mijn collega gelijk. Planning is alleen 60k op dit moment. Maar dat is inderdaad stuk minder dan 80k.Ahum, volgens mij maak je een rekenfoutje. 8k in 8 weken is 1k per week. 52 weken in een jaar, is 52k per jaar.
BustedAha, dus je zit verhaaltjes te vertellen. Betrapt! Lekker belangrijk ook.