PDA inbouwen in Octavia Combi

japiejo5

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Van_307_naar_O2</font><hr />

Houder staat nu Te Koop

[/ QUOTE ]

Nee ik wil graag de houder van de topicstarter...
Heb zelf een mio 168,...en die wil ik ook graag in dat vakje gaan inbouwen......

Help
722.gif

deusjevo

Forumguru
Garage Vepreda in Spijkenisse bouwt bluetooth toestellen in in de asbak.
Vepreda special!
Zal proberen eens een foto te nemen bij mijn collega's auto.

japiejo5

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: willempi</font><hr />

Ik vind het wel een mooie oplossing en ben dan ook zeer geinteresseerd. Ik ben namelijk nog op zoek naar een geschikte PDA met navigatie. En bij deze oplossing geen zuignap op de voorruit, wat alleen maar grijpgrage vingers aantrekt.

[/ QUOTE ]

here here,...maar wie weet hoe het gemaakt is??

<font color="brown">Sorry, iets te snel op "doorgaan" geklikt... </font>

Dit is mijn PDA in zijn lederen etui.

Bijlagen

• 45689-PDA in O2 1. Acer met etui.jpg
    45689-PDA in O2 1. Acer met etui.jpg
    62,7 KB · Weergaven: 29
Ik heb de dealer gevraagd om de voedingskabel netjes weg te werken en in het bakje te laten uitkomen. Dit is het resultaat.

Bijlagen

• 45690-PDA in O2 2. aansluiting.jpg
    45690-PDA in O2 2. aansluiting.jpg
    72,3 KB · Weergaven: 76
Ik laat de PDA in zijn etui zitten en klap die helemaal om. Zo kan hij in het bakje worden gezet. Het leder is stug genoeg om stevig te staan en soepel genoeg om het iets te wrikken zodat het geheel redelijk klem kan worden gezet.
Daarna sluit ik de voeding aan.

Bijlagen

• 45691-PDA in O2 3. zijaanzicht.jpg
    45691-PDA in O2 3. zijaanzicht.jpg
    70,4 KB · Weergaven: 66
Het staat zo stevig genoeg. Hij is er nog nooit uitgetrild! Ook op hobbelige wegen niet.
Dit is het vooraanzicht:

Bijlagen

• 45693-PDA in O2 4.  vooraanzicht.jpg
    45693-PDA in O2 4. vooraanzicht.jpg
    71,3 KB · Weergaven: 58
En dan tenslotte dan het totaaloverzicht. Geen houders of draden meer te zien! Het klepje kan vanzelfsprekend gewoon weer dicht na gebruik.
Helemaal links op het dashboard plaats ik de GPS-muis. Als ik die niet gebruik, leg ik 'm in het vakje links in de berijdersstoel. Makkelijk bij de hand dus en van buiten niet opvallend te zien.
Al met al een goedkope oplossing. De dealer rekende € 26 voor het monteren van de voedingskabel.

Bijlagen

• 45694-PDA in O2 5.  totaalzicht.jpg
    45694-PDA in O2 5. totaalzicht.jpg
    75,6 KB · Weergaven: 67

japiejo5

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: De_Ware</font><hr />

En dan tenslotte dan het totaaloverzicht. Geen houders of draden meer te zien! Het klepje kan vanzelfsprekend gewoon weer dicht na gebruik.
Helemaal links op het dashboard plaats ik de GPS-muis. Als ik die niet gebruik, leg ik 'm in het vakje links in de berijdersstoel. Makkelijk bij de hand dus en van buiten niet opvallend te zien.
Al met al een goedkope oplossing. De dealer rekende € 26 voor het monteren van de voedingskabel.

[/ QUOTE ]

Staat best netjes,...neem aan dat het niet het zicht beneemt.
Probleem voor mij is alleen,....ik heb geen leren etui!
Ik ga zelf proberen een soort scharnier te maken,..
Wanneer je het klepje opent zou de pda naar beneden moeten zakken!

Tips zijn welkom

Ik ben gisteren aan het knutselen geweest.

Heb de houder voor mijn PDA op de (nutteloze) houder voor de bluetooth carkit geplakt en de GPS muis (met draad) weggewerkt achter het dashboard kastje. Nu hoef ik dus niet steeds die GPS muis uit de auto te halen wanneer ik uit de auto stap.

De voeding moet ik nog wegwerken. Deze tap ik voorlopig nog af van de sigaretten aansteker.
Ik zal eens kijken of ik een paar foto's kan posten. Ziet er al met al toch nog bevredigend uit

Remco

vdijk

Lid
@ravdlinde

ben erg benieuwd naar de foto's. Ik ben namelijk hetzelfde van plan als mijn auto geleverd wordt (verwachting half maart).

wat heb je gebruikt als "plakband" ?

</font><blockquote><font class="small">Citaat: vdijk</font><hr />

@ravdlinde

[/ QUOTE ]

dubbelzijdig tape (van de Gamma). Is een goede en stevige verbinding

japiejo5

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: vdijk</font><hr />

@ravdlinde

ben erg benieuwd naar de foto's. Ik ben namelijk hetzelfde van plan als mijn auto geleverd wordt (verwachting half maart).

[/ QUOTE ]

yep,...ook benieuwd naar de foto's

higgy

Forumguru
@De Ware: netjes en lekker simpel opgelost! (ik houd van de KISS-methode: Keep It Simple, Stupid!)
Ik heb een vaste VDO, maar tevens een iPAQ, met ook een leren hoesje (dat naar boven open klapt), en die zet ik ook wel eens zo neer zoals jij dat doet.

Wat ik in leenauto's doe is de gps-antenne op de stoel naast me leggen (ontvangt met SIRF III meer dan voldoende satellieten) en de PDA met z'n opengeklapt hoesjes onder de rechter zonneklep schuiven. Dan hangt de PDA dus braaf naar beneden. Werkt voor even (en leenauto's zijn als het goed is voor even
wink.gif
) prima.

Bovenaan Onderaan