</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />
yep,...ook benieuwd naar de foto's
[/ QUOTE ]
Heb nog geen tijd gehad foto's te maken en te plaatsen.
Ben er inmiddels wel achter dat deze manier van wegwerken toch wel een behoorlijke invloed heeft op de nauwkeurigheid van de GPS ontvanger (SIRF III).
Over het algemeen voldoende satelieten, alleen bij optrekken en remmen blijft de snelheid op de PDA achter. Op de snelweg is het nog geen probleem, maar bij het verlaten ervan, denkt het apparaat dus dat je nog vrolijk op de snelweg rijdt.
In de stad kan dat misschien nog wel voor onjuistheden gaan zorgen..
Toch nog maar eens gaan kijken of ik een betere ontvangst kan gaan genereren met een weggewerkte GPS ontvanger...
Iemand daar toevallig nog tips over ?
Hebben jullie hetzelfde probleem?
Watvoor GPA ontvanger gebruiken jullie (ik de SIRF III van TOMTOM)
yep,...ook benieuwd naar de foto's
[/ QUOTE ]
Heb nog geen tijd gehad foto's te maken en te plaatsen.
Ben er inmiddels wel achter dat deze manier van wegwerken toch wel een behoorlijke invloed heeft op de nauwkeurigheid van de GPS ontvanger (SIRF III).
Over het algemeen voldoende satelieten, alleen bij optrekken en remmen blijft de snelheid op de PDA achter. Op de snelweg is het nog geen probleem, maar bij het verlaten ervan, denkt het apparaat dus dat je nog vrolijk op de snelweg rijdt.
In de stad kan dat misschien nog wel voor onjuistheden gaan zorgen..
Toch nog maar eens gaan kijken of ik een betere ontvangst kan gaan genereren met een weggewerkte GPS ontvanger...
Iemand daar toevallig nog tips over ?
Hebben jullie hetzelfde probleem?
Watvoor GPA ontvanger gebruiken jullie (ik de SIRF III van TOMTOM)