Dank voor je praktijkervarig. Er gaat nu een mail naar deze occasionverkoper. Helaas gaat het nu via de mail. Er zijn inmiddels een aantal dingen voorgevallen, lees niet uitgevoerd, dat ik de fase van mondeling voorbij ben.
Olie en oliefilter, brandstof filter, luchtfilter, interieurfilter, waren bv bij de, door ons extra betaalde garantie en afleveringsbeurt, in eerste instantie niet gedaan. na (mondeling0 daar om vragen is het luchtfilter vervangen. helaas oa brandstoffilter niet. De houder zat met een wit laagje "vastgekankerd". De olie zag er zo uit dat deze door de monteur(met 30 jaar ervaring) niet nieuw was. Maar dat is slechts sensorisch onderzoek natuurlijk. En ik had dat laten vervangen zonder de garage schriftelijk nogmaals te verzoeken de werkzaamheden uit te voeren. Dit kwam uit overleg met de bovag ivm garantie. Kijk, de oliewissel wilde ik toch al doen op eigenkosten. Ik weet graag welke olie erin gaat en kies voor goede olie. De garage gaf daar over aan dat ik op de sensor moest vertrouwen.
Kortom, ik wilde dat ik deze auto die ons erg goed bevalt, ergens anders had gekocht.
Ik ga me een beetje een zeikerd voelen naar deze garage toe, gelukkig zijn we zeer tevreden over deze auto. Heb ik een goede indruk van de Skoda dealer hier. En heb ik inmiddels goede ervaring met JB autoservice voor de hulpveren.
Johan