Peterrapid zijn 03 RS'je, ons BETSY

peterrapid

Forumguru
foto (1).jpg

Kleine update = resultaat van iemand die denkt folie te kunnen plakken en daar zelfs professioneel mee bezig is
:banghead: volledige dak met bubbels en zelfs zie je zandkorrels eronder zitten :mad: Dus mij eventjes heel kwaad gemaakt en auto naar de spuiter gestuurd om dak te laten lakken samen met spiegels en spoiler. Zo zie je maar goed koop is zeker niet altijd beste koop.

peterrapid

Forumguru
O ja ik laat het spuiten, normaal gezien vrijdag wordt het dak, spiegels en spoiler gespoten en deze keer heb ik de duurste spuiter gekozen doet normaal Porsche dus zou moeten perfect zijn. @Joske, wilde dak laten wrappen en is ook gebeurt maar resultaat was echt niet goed, waarschijnlijk dak niet correct gereinigd en de kanten waren ook niet in orde met als resultaat wat krassen in dak dus ... geen andere keuze of te laten spuiten in piano zwarte lak want dat wrappen opnieuw zou de krassen erin laten hé. Ja verkoper van skoda was al bezig dakwrap aan het afhalen voor ik er foto kon van nemen moet wel zeggen die verkoper is een heel goeie heeft direct het heft in handen genomen en ervoor gezorgd dat ik voor een heel redelijke prijs mijn dak is gespoten. Dus dank u Nico.

peterrapid

Forumguru
Yep komt goed in orde, nu resultaat normaal gezien dit weekend. En eigenlijk ben ik wel tevreden dat ik het kan laten lakken is toch nog wat anders of wrappen hé.

Joske

Forumguru
doen we Corné ;)

images

Bovenaan Onderaan