Peterrapid zijn 03 RS'je, ons BETSY

peterrapid

Forumguru
Yep @daveman hij ziet er heel goed uit de jouwe zijn nog eventjes gaan kijken met Nico naar de jouwe :thumbsup:
En jij hebt hem automatisch omwille je een TSI hebt maar ik maar een TDI'tje en dat zit er dus niet op maar de aanhouder wint en ik heb het nu ook :D

TL@

Forumguru
Heeft de garage hem geplaatst of was het standaard?

Mooie auto maar wel moeilijk te zien op zo'n kleine foto's :D

peterrapid

Forumguru
Garage heeft hem geplaatst er zat eerst een gewone MODE knop in en ik heb GEZAAGD en blijkbaar hebben ze het kunnen regelen. Dus dikke proficiat garage

• Leuk
Waarderingen: TL@

Belgianr26

Forumguru
Dikke proficiat! Heel veel succes ermee! Weet je toevallig of het een moeilijke bevalling was om die knop te wisselen? Anders ga ik er ook om vragen/zagen;)

peterrapid

Forumguru
@Belgianr26 viel goed mee, heb het vermeld aan de verkoper die me terugbelde dat het niet mogelijk was en ik dan gezegd dat ik dat HEEL belangrijk vond en ziehier. Nu is mogelijk dat de jouwe standaard er met is uitgerust hé, is het een TSI ? Bij benzine zou het er samen met de Columbus standaard moeten inzitten bij de Belgische RS'en.

Belgianr26

Forumguru
Het is dus effectief mogelijk. Ik heb een TDI dus het valt nog af te wachten. Ik zal er zeker op letten als de wagen er is. :)

Bovenaan Onderaan