Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Yep @daveman hij ziet er heel goed uit de jouwe zijn nog eventjes gaan kijken met Nico naar de jouwe
En jij hebt hem automatisch omwille je een TSI hebt maar ik maar een TDI'tje en dat zit er dus niet op maar de aanhouder wint en ik heb het nu ook
Garage heeft hem geplaatst er zat eerst een gewone MODE knop in en ik heb GEZAAGD en blijkbaar hebben ze het kunnen regelen. Dus dikke proficiat garage
Wel hij heeft al 256km en ik vond ze al een beetje vuil en morgen zet ik er sealant en wax op ... en ja heb beetje een crush op Betsy kan er niet vanaf blijven
Dikke proficiat! Heel veel succes ermee! Weet je toevallig of het een moeilijke bevalling was om die knop te wisselen? Anders ga ik er ook om vragen/zagen
@Belgianr26 viel goed mee, heb het vermeld aan de verkoper die me terugbelde dat het niet mogelijk was en ik dan gezegd dat ik dat HEEL belangrijk vond en ziehier. Nu is mogelijk dat de jouwe standaard er met is uitgerust hé, is het een TSI ? Bij benzine zou het er samen met de Columbus standaard moeten inzitten bij de Belgische RS'en.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.