Peterrapid zijn 03 RS'je, ons BETSY

peterrapid

Forumguru
@Antera nu nog jouw setje erop binnenkort en dan staat hij bijna zoals ik hem wil :D
@Cordoba ik ga eerlijk zijn, zondag ging ik hel sealen en waxen maar is er niet van gekomen omdat ik zaterdagavond beetje zat was, dus last had van kater. Nu is hij terug beetje vuil en nog altijd niet in de wax dus ... geen fotosessie tot Betsy blinkt in haar vel :bloos:

Cordoba

Forumguru
Het is jouw auto en jouw tijd @peterrapid Ik zit overigens zelf ook te twijfelen of ik 'm al winterklaar moet maken (wassen, kleien, en glaze, sealant en wax aanbrengen).
Afgelopen zaterdag besloten om het nog niet te doen en alleen te wassen en opnieuw de Rain-X aangebracht (voor het laatst aangebracht eind mei, en de laatste week merkte ik er geen effect meer van)

Overigens had je er ook voor kunnen kiezen om bijv. alleen het dak en motorkap te behandelen, dat scheelt je de volgende keer dan weer.

peterrapid

Forumguru
Nu ik ga het dringend wel doen want je voelt dat Skoda geen geld meer had om er een waxlaagje op te leggen :deuk: of is het de dealer ?

peterrapid

Forumguru
Dank u allemaal en @philip dikke Monstro wat je hebt :thumbsup: en Ja die schijtmeeuwen:mad: net gewaxt en al een plek erop. en foto's zijn met GSM getrokken moet nog eventjes kijken waarom ik maar kleine foto's maak, mevrouw rapid heeft fototoestel naar werk meegedaan en vakkundig reeds bijna 2 weken laten liggen :wavecry:

Bovenaan Onderaan