Peterrapid zijn 03 RS'je, ons BETSY

Joske

Forumguru
voor mijn 1.4TSI kan je dat zelfs ook krijgen, zo een supersprintuitlaat, kost zo maar eventjes 1800 knotsen voor enkel downpipe en sportkat :shocked:

peterrapid

Forumguru
Internet prijs voor de 2 dempers 630€ en de aansluiting downpipe dacht ik 160€ maar het is zeker de moeite om Mark eens te contacteren voor een prijsje :jaja:

Joske

Forumguru
Internet prijs voor de 2 dempers 630€ en de aansluiting downpipe dacht ik 160€ maar het is zeker de moeite om Mark eens te contacteren voor een prijsje :jaja:
ben helemaal mee in het verhaal ;)

thx

:thumbsup:

ohja, en ineens ook verwijdering roetfilter dus.. of lees ik dat nu verkeerd :laugh:

Joske

Forumguru
:deuk: :deuk: :deuk:

geniaal gewoon

:maakmegek::maakmegek::maakmegek:

(voor de keuring is het een risico, maar ik weet hoe je daar over denkt.. wel terug monteren nadien é ;) )

peterrapid

Forumguru
Ja ok ik geef het toe ik wil gewoon dat rechtse lege gat opgevuld zien, ik wil evenwicht en de rest zie ik wel maar ik denk niet dat filter eruit gaat maar ... ben het niet zeker. :D

Antera

Donateur
Ik kan ook Supersprint leveren en ben de prijs aan het opvragen.

Omtrend de uitlaat gaat deze zo te zien na de middendemper/pijp maar gaat het navragen
ik zie namelijk de tussendemper dat deze apart te bestellen is.

sk062013-003-9.jpg

Zijn er nog meer wensen dan wil ik daar zeker nog wat meer voor gaan uitzoeken let me now

Bovenaan Onderaan