PIAIR1982's Skoda Fabia Combi Dynamic 1.2 TSI 63kW

Jeffery

Nieuw lid
Kun je zo los bestellen bij de dealer. Let op past alleen op originele skoda velgen.

Mmm jammer... krijg deze in 16". Had hier graag een origineel logo op gehad!!
OXXO-CT-WRG17651650Y133-OXXO-Decimus-Black-Zwart-30.jpg

piair1982

Forumguru
57.1 mm is de diameter van het gat. Je zou het kunnen navragen wat van je nieuwe velgen de diameter is. Wellicht past het toch.

Jeffery

Nieuw lid
57.1 mm is de diameter van het gat. Je zou het kunnen navragen wat van je nieuwe velgen de diameter is. Wellicht past het toch.

Heb de auto nieuw bij de dealer gekocht. Ik had al gevraagd of er Skoda logo`s op de velgen konden. De verkoper heeft het vervolgens gevraagd in de garage en kwam met het verhaal dat er wel het oude (groene) logo op de velg kon en niet de nieuwe... :cry: Hier hebben wij voor bedankt. Ga er van uit dat die gasten weten wat er wel en niet op kan... :pieker:

piair1982

Forumguru
Als de originele oude groen er op kunnen passen de nieuwe ook. Of bedoelden ze dat het een sticker op de naafkap is?

Jeffery

Nieuw lid
Als de originele oude groen er op kunnen passen de nieuwe ook. Of bedoelden ze dat het een sticker op de naafkap is?

Mmm... Maandag is de verkoper terug van vakantie ga hem toch is even bellen.
Bedankt voor je snelle reacties!

Fijn weekend... :thumbsup:

dirkkroneman

Forumguru
Oke, zit hier zelf ook nog over na te denken namelijk. Maar de lichtopbrengst moet goed blijven vind ik. Ik zie zo nu en dan auto's rijden die gesmokede achterlichten hebben, maar 's avonds mijns inziens echt veel te weinig lichtopbrengst hebben.

piair1982

Forumguru
Snap ik. Dat weerhield mij ook in eerste instantie. Maar deze folie werkt goed.

Deze foto is rechts zonder folie en links met folie met de lampen aan.

uploadfromtaptalk1393883426059.jpg

Bovenaan Onderaan