Kwaliteit kost nu eenmaal geld. En het begint al bij een paar honderd euro. Die 2200 is voor het meest uitgebreide pakket. Laatst stond op zijn Facebook een auto die dat heeft gekregen en daar is hij een maand mee bezig geweest.
Maar ja, het blijft een prijzige behandeling. Ik zie het ook maar als hobby en dat gaat wel vaker over emotie i.p.v. rationele afwegingen. In de basis is het vreemd dat ik een aanzienlijk bedrag spendeer aan een lease-auto. Maar goed, ik vond dat ik wel een cadeautje had verdiend.
@hemi24 ;
Hierboven een eerdere opmerking van johndoe waarin wordt aangegeven dat het een emotionele beslissing is. Die kan ik mij wel voorstellen. Jouw opmerking kan ik ook zeker volgen, maar dat cadeautje is dan dus ook buiten het zakelijke gebleven.
Ikzelf, particulier, zie het ook zo. Meer dan 50k uitgeven voor een auto is gewoon heul veul, maar is ook voor mij een emotionele beslissing. Als ik het zakelijk zou benaderen, zou ik gewoon door moeten rijden met mijn huidige auto.
Maar goed....je leeft maar 1 keer op deze aarde en het geld kan je ook maar 1x uitgeven...voor mij nu de juiste, emotionele, beslissing.
Zo voor een ieder een eigen motivatie. Is daar een goed of fout in? Voor mij als je maar niet in financiele problemen komt en de prio,s goed hebt. Edit; maar dan in omgekeerde volgorde